شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 31105
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضرت خدیجه (س) با روشن‌بینی زندگی خود را وقف اسلام کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام علی (ع) و حضرت خدیجه از اولین افرادی بودند که به دین اسلام گرویدند، گفت: حضرت خدیجه (س) انسانی دوراندیش و روشن‌بین بود و انسانی بود که تماماً خود را وقف اسلام و پیامبر کرده بود.
حضرت خدیجه (س) با روشن‌بینی زندگی خود را وقف اسلام کرد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد واعظ موسوی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه (س) اولین زنی بود که تمامی اموالش را درراه اسلام خرج کرد، اظهار داشت: ایشان لیاقت همسری پیامبر را داشته و از سوی ذات مقدس الهی به این مقام برگزیده شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایشان سعادت بزرگی چون افتخار مادری حضرت زهرا اول بانوی جهان اسلام را دارا هستند، افزود: جبرئیل نیز به ایشان درود فرستاده و سلام خداوند را به ایشان ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه (س) یکی از چهار زن کامله آفرینش بود، خاطرنشان کرد: ۱۲ ستاره درخشان امامت از وجود ایشان نور خود را گرفته‌اند.

آیت‌الله واعظ موسوی با اشاره به اینکه همسر رسول خدا لیاقت این همسری را از سمت‌ و سوی خدا دریافت کرده و عروجی از جنس خود پیامبر داشته است، تأکید کرد: حضرت خدیجه (س) از ابتدای مواجهه با پیامبر و کسب افتخار همسری ایشان و همچنین ایمان آوردن به این حضرت لحظه‌ای دچار شک نشدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضرت خدیجه (س) تمامی اموال خود را در پیشبرد اسلام خرج کرد، تصریح کرد: در زمان بارداری این حضرت و به علت اینکه اموالش را بخشیده بود تمامی زنان قریش از دور ایشان پراکنده شدند اما این مشکلات لحظه‌ای در ایمان ایشان خللی ایجاد نکرد و فرشته و ملائک در زمان بارداری ایشان را یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) و حضرت خدیجه از اولین افرادی بودند که به دین اسلام گرویدند، افزود: حضرت خدیجه (س) انسانی دوراندیش و روشن‌بین بود و انسانی بود که تماماً خود را وقف اسلام و پیامبر کرده بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjivet.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما