سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 32346
رئیس هیئت تکواندو استان قم:

نادعلی برای قم از پومسه قهرمانی کشور مدال طلا گرفت

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت تکواندو استان قم از موفقیت نماینده قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های پومسه مردان کشور خبر داد.
نادعلی برای قم از پومسه قهرمانی کشور مدال طلا گرفت
به گزارش قم نگار، محمد جمشیدی اظهار کرد: خوشبختانه در پومسه استانی توانمند و مستعد هستیم و پومسه‌روهای قم امسال نیز از رقابت‌های قهرمانی کشور و در پایان جدال با چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، پنجمین دوره مسابقات پومسه وی‍ژه روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های تکواندو سراسر ایران همزمان با پیکارهای قهرمانی مردان و بانوان کشور به انجام رسید و قم نیز صاحب یک نشان طلا در بخش دبیران شد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم استان قم با بیان اینکه روسا و دبیران برتر هیئت‌های استانی مشخص شدند، اضافه کرد: دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی مردان ایران همزمان با پنجمین دوره مسابقات پومسه وی‍ژه روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های تکواندو کشور به انجام رسید.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور ۳۲۹ تکواندوکار از ۲۷ استان البرز، تهران، مرکزی، گلستان، بوشهر، اصفهان، ایلام، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، سمنان، کرمان، مازندران، فارس و قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در حالی که از استان‌های قزوین، کرمانشاه، گیلان، همدان، سیستان و بلوچستان، کیش، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و یزد نیز نمایندگانی حضور داشتند و این رقابت‌ها به میزبانی خانه تکواندو تهران به انجام رسید،‌ علی نادعلی در بخش دبیران برای قم مدال طلا گرفت.

وی یادآور شد: این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد که در بخش انفرادی شرکت کنندگان در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال و ۶۱ سال به بالا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

جمشیدی عنوان کرد: رقابت‌ها در بخش تیمی ۳ نفره نیز در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال برگزار شد و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز به شکلی نزدیک و دیدنی به اجرای فرم پرداختند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: همچنین در بخش پومسه ابداعی بخش انفرادی، تکواندوکاران در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به رقابت پرداختند، ضمن اینکه رقابت روسا و دبیران هیئت‌های استانی در بخش پومسه استاندارد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت روسای هیئت‌های استانی نمایندگان چهارمحال بختیاری، گلستان، زنجان و خراسان جنوبی مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند، افزود: در رده‌بندی نهایی مسابقات دبیران هیئت‌های استان‌ها علی نادعلی از قم قهرمان شد و علی میرزاییان از یزد به همراه طیار تقی‌پور از قزوین و صادق جمالی از کردستان مقام‌های دوم و سوم مشترک را به دست آوردند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch-xnx.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما