سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : 32467
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دولت نگران نظر نمایندگان درباره برجام نباشد/ در همه احوال باید «مردم‌دار» بود

قم نيوز : قم نگار: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مجلس تجلی رای و اراده ملت است و اگر ما مقید بر مردم‌سالاری دینی هستیم باید برای نمایندگان مردم هم احترام قائل باشیم.
دولت نگران نظر نمایندگان درباره برجام نباشد/ در همه احوال باید «مردم‌دار» بود
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ورود مجلس به فرآیند بررسی برجام گفت: به نظر من این فرموده‌ مقام معظم رهبری سدی در برابر سوءاستفاده دشمنان شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب قافله‌سالار این نظام هستند و باید خدا را برای داشتن این نعمت شاکر بود، ادامه داد: ایشان بر کلیت نظام اشراف و آگاهی دارند و از آنجا که ممکن است دشمن بخواهد از این موضوع مهم ملی، فراملی و انقلابی سوءاستفاده کند و آن را وسیله اختلاف قرار دهد با تدبیر ایشان هدف آنها با شکست روبه رو شد.

حاجی‌صادقی، مجلس را مرکز قانون‌گذاری دانست و در خصوص نحوه ورود دولت به بررسی برجام گفت: به نظر من بهترین شیوه ارائه لایحه از سوی دولت است.

وی با بیان اینکه دولت مکلف به این انجام این مسئله است، افزود: اگر برجام به صورت لایحه مطرح شود بسیار مناسب خواهد بود و این امر با قانون اساسی کاملا انطباق دارد و می‌تواند عامل وحدت باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولتی‌ها نباید نگران نظر نمایندگان باشند، گفت: مجلسی‌ها در عین آرمان‌گرایی بسیار واقع بینانه عمل می‌کنند و نباید اینگونه تصور شود که نمایندگان مجلس نسبت به مشکلات و محدودیت‌هایی که آنها درک می‌کنند، آگاه نیستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: مجلس تجلی رای و اراده ملت است و اگر ما مقید بر مردم‌سالار ی دینی هستیم باید برای نمایندگان مردم هم احترام قائل باشیم و اینگونه نباشد فقط جایی که به ما رای دادند «مردم، مردم» کنیم بلکه باید در تمام حالات به رای و نظر مردم احترام گذاریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbzabf.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما