شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 32831
دبیر کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم:

فصل جدید لیگ بر‌تر فوتبال قم آبان‌ماه آغاز می‌شود‌

قم نيوز : قم نگار: دبیر کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم گفت: فصل جدید لیگ بر‌تر فوتبال قم از اوایل آبان آغاز می‌شود و این مسابقات برای نخستین‌بار بر اساس طرح آسیا ویژن به صورت میزبان و میهمان انجام می‌شود.
فصل جدید لیگ بر‌تر فوتبال قم آبان‌ماه آغاز می‌شود‌
به گزارش قم نگار، جواد رنگرز جدی اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر بزرگسالان قم اوایل آبان ماه امسال آغاز می‌شود و ۸ تیم حاضر در این مسابقه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات برای نخستین بار بر اساس طرح آسیا ویژن به صورت میزبان و می‌ه‌مان انجام می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر موظف به تامین زمین مسابقه و امکانات و عوامل لازم برای برگزاری مسابقات خانگی هستند.

دبیر کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم گفت: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم نیز بله صورت تک بازی برگزار می‌شود و در نظر داریم یک هفته پیش از آغاز لیگ بر‌تر بزرگسالان این مسابقات را آغاز کنیم و زمان پیشنهادی ما اواخر مهر است اما هنوز قطعی نیست.

رنگرز جدی بیان کرد: مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال استان قم نیز سال‌ها تعطیل بود اما تصمیم بر آن شد که این مسابقات از امسال بار دیگر از سر گرفته شود و ۲ تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

وی عنوان کرد: قرار است مبالغی به عنوان ورودی از تیم‌های حاضر در لیگ‌های بر‌تر و دسته اول گرفته شود اما هنوز در مورد مبلغ نهایی آن به نتیجه نرسیده‌ایم و در حال جمع بندی در این زمینه هستیم.

دبیر کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم تصریح کرد: برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال استان قم در تقویم امسال هیئت فوتبال استان قم وجود دارد و بنا بر انجام آن داریم اما در صورتی که به دلیل ترافیک مسابقات و کمبود زمین موفق به برگزاری این مسابقات نشویم تیم نایب قهرمان لیگ بر‌تر فوتبال قم به عنوان نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور در سال آینده معرفی می‌شود.

رنگرز جدی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ رده سنی امید استان قم سال‌ها است که برگزار نمی‌شود و با وجود اینکه تمایل به برگزاری این مسابقات داریم اما به دلیل کمبود زمان و عدم وجود زمین برای برگزاری این مسابقات، لیگ امید‌ها امسال نیز برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgq79w.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما