شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 32836
مربی تیم کاراته آوای رزم قم:

کسب ۵ مدال طلای مسابقات کاراته کشور توسط تیم آوای رزم قم

قم نيوز : قم نگار: مربی تیم کاراته آوای رزم قم از کسب ۵ مدال طلا مسابقات کاراته کشور توسط تیم آوای رزم قم خبر داد.
کسب ۵ مدال طلای مسابقات کاراته کشور توسط تیم آوای رزم قم
به گزارش قم نگار، پیمان نظری اظهار داشت: رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور روز گذشته در همدان به کار خود پایان داد و کاراته کاهای قمی موفق شدند در قالب تیم آوای رزم قم ۵ مدال طلای این مسابقات را از آن خود کنند.

وی افزود: در این مسابقات که در ۲ بخش کاتا و کومیته برگزار کاراته کاهای قمی علاوه بر کسب ۵ مدال طلا، ۴ مدال برنز نیز در اوزان و رده‌های سنی مختلف کسب کردند و با مجموع ۹ مدال رنگارنگ به کار خود پایان دادند.

مربی تیم کاراته آوای رزم قم گفت: در دسته منهای ۲۹ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، نخستین مدال طلای تیم آوای رزم قم توسط پیام عبدالحسینی به دست آمد و در وزن به اضافه ۴۲ کیلوگرم رده سنی نوجوانان نیز رامین یوسفی صاحب عنوان نخست شد.

نظری بیان داشت: در دسته مثبت ۶۵ کیلو نیز امیرحسین جانقربان موفقیت جدید به دست آورد و توانست مدال طلای این وزن را کسب کند و این موفقیت در وزن به اضافه ۶۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان با طلای امیرحسین حجازی تکرار شد.

وی عنوان کرد: در رده سنی نونهالان، حضور کاراته کاهای قمی با ۵ برنز همراه بود و مهدی حمدی در منهای ۲۶ کیلوگرم، عباس محمدی در منهای ۲۹ کیلوگرم، محمد سیدان در منهای ۳۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

مربی تیم کاراته آوای رزم قم تصریح کرد: در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم محمد جواد بلند و محمد صفری ۲ نماینده قم بودند که هر ۲ نفر با شکست در مسابقه نیمه نهایی به کسب عنوان سوم مشترک و مدال برنز بسنده کردند.

نظری افزود: مجید عبدالحسینی مربی باشگاه آوای رزم قم نیز به پاس افتخار آفرینی برای تیم ملی کشورمان در گذشته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در همدان مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb0wbf.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما