يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : 33260
سرپرست تیم امید صبای قم:

صبای قم در آغاز لیگ بر‌تر امید به دیدار فجر سپاسی می‌رود

قم نيوز : قم نگار: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: صبای قم در آغاز لیگ بر‌تر امید به دیدار فجر سپاسی می‌رود.
صبای قم در آغاز لیگ بر‌تر امید به دیدار فجر سپاسی می‌رود
به گزارش قم نگار، وحید نائینی اظهار داشت: فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر رده سنی امید باشگاه‌های کشور از روز سه شنبه آغاز می‌شود و تیم امید صبای قم نخستین دیدار خود را در لیگ بر‌تر برگزار می‌کند.

وی افزود: قرار بود فصل جدید بازی‌های لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ۲۵ مهرماه آغاز شود اما با تغییر زمان برگزار بازی‌های هفته نخست، ۱۲ تیم لیگ برتری در ۶ بازی هفته نخست روز سه‌شنبه ۲۸ مهرماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرپرست صبا گفت: تیم امید صبا روز دوشنبه راهی شیراز می‌شود تا در نخستین مسابقه خود از فصل جدید که یک مسابقه خارج از خانه محسوب می‌شود از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه عصر سه‌شنبه در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف تیم امید فجر شهید سپاسی برود.

نائینی بیان داشت: نماینده قم سال گذشته نماینده فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور بود و با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی جواز صعود به رقابت‌های لیگ بر‌تر امید را به دست آورد.

وی عنوان کرد: امید صبا پیش از آغاز لیگ ۳ بازی تدارکاتی برگزار کرد که در نخستین دیدار برابر جوانان صبا به تساوی یک بر یک رسید.

سرپرست تیم امید صبا تصریح کرد: دومین دیدار صبا برابر تیم پناه آفرین قم برگزار شد که صبا ۵ بر صفر به پیروزی رسید و در سومین مسابقه تدارکاتی ۴ بر ۲ تیم همای غدیر قم را شکست داد.

نائینی افزود: امید‌های صبای قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و چهره‌های شاخص سایر استان‌ها امسال با کادر فنی کاملا بومی متشکل از حسین گنجیان به عنوان سرمربی، رضا گلباشی و مسعود راشکی به عنوان مربی، الله‌ویردی محمدی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و وحید نائینی به عنوان سرپرست در لیگ بر‌تر امید کشور حضور دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzx0s.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما