سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 100105

امام جمعه قم: مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد تقویت شود

قم نيوز : امام جمعه قم در دیدار مدیران کمیته امداد قم با تأکید بر توانمند سازی مددجویان کمیته امداد گفت: مشاغل خانگی مددجویان را تقویت و نزدیک محل زندگی آنها کارگاههای کار و تولید ایجاد کنید.
مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد تقویت شود
مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد تقویت شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر سه شنبه، در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان روایتی از امام صادق (ع) قم را حرم اهل بیت (ع) و آشیانه آل محمد (ص) برشمرد و گفت: مردم این شهر هم در پافشاری بر اصالت دینی و ولایی، نوع دوستی و کمک به محرومان مثال‌زدنی هستند.

وی ویژگی‌های مردم قم را ظرفیتی خاص برای مدیران این شهر دانست و تصریح کرد: مردمی که در ایام کرونا بیشتر از همیشه به فکر نیازمندان هستند را باید تحسین کرد.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام راحل از همان ابتدا خشت کمیته امداد را با افراد خدمتگزار، دلسوز، خیرخواه و اهل ایثار و کمک به مردم بنا نهاده است افزود: بحمدالله هم اکنون هم این نهاد بر همان پایه استوار است و اعتمادی که مردم به این نهاد، مدیران و امدادگران آن دارند به همین علت است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به اینکه نیازمندان باید روی پای خودشان بایستند و از دسترنج خودشان بهره مند شوند خواستار تقویت مشاغل خانگی و ایجاد کارگاه‌های کار و تولید در نزدیکی محل زندگی آنها شد.

در ابتدای این دیدار اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم گزارش عملکرد ۶ ماهه این نهاد را ارائه کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce778znjh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما