قم نيوز : تور رقابت‌های پینگ‌پنگ منطقه شش کشور با معرفی افراد برتر و درخشش ۲ ورزشکار قمی به کار خود پایان داد و نفرات برتر برای اعزام به تور ایرانی بزرگسالان کشور مشخص شدند.
رقابت‌های پینگ‌پنگ منطقه شش کشور با معرفی نفرات برتر در قم پایان رسید
رقابت‌های پینگ‌پنگ منطقه شش کشور با معرفی نفرات برتر در قم پایان رسید
به گزارش قم نیوز در این رقابت‌ها محمد جواد سهرابی از استان همدان با شکست حریفان خود مقام نخست مسابقات را کسب کرد و محمد حسن حبیبی و محمد امین منتظری از قم نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم مشترک قرار گرفتند، همچنین محمد مهدی عرب از استان مرکزی نیز به جایگاه سوم مشترک تکیه زد.

این چهار بازیکن، به مسابقات تور ایرانی بزرگسالان کشور که طی روز‌های ۲۶ و ۲۸ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد راه یافتند.

گفتنی است در این رقابت‌ها محمد امین منتظری ورزشکار قمی که پس از سه برد در مرحله مقدماتی در جدول حذفی ۱۶ نفره، با برد سه بر صفر در برابر علی اخوان، بازیکن قدرتمند قمی و یک برد دیگر در برابر عزیزیان بازیکن خوشنام همدان، در نیمه نهایی به مصاف سهرابی رفته و در یک رقابت زیبا نتیجه را واگذار کرد.

همچنین محمدحسن حبیبی نوجوان با استعداد قمی پس از سه برد در جدول حذفی ۱۶ نفره، ابتدا در برابر امیر حسین شریفی بازیکن آینده دار استان مرکزی (خمین)، با ارائه یک بازی بسیار زیبا به برتری رسید و در مرحله یک چهارم، در برابر علیرضا نصرپور از همدان به پیروزی رسید و در نیمه نهایی با ارائه یک رقابت جذاب در برابر محمد مهدی عرب بازیکن قدرتمند استان مرکزی به برتری رسید و به فینال راه یافت، اما در رقابت نهایی مغلوب محمدجواد سهرابی شد و از کسب عنوان قهرمانی محروم شد.

رقابت‌های پینگ‌پنگ منطقه ۶ کشور با معرفی نفرات برتر در قم پایان رسید.

شایان ذکر است تور ملی رده سنی نوجوانان کشور پنجشنبه ۲۲ مهر ماه امسال نیز به میزبانی هیات تنیس استان قم برگزار خواهد شد و افراد برتر این مسابقات نیز برای حضور در تور ملی که در روز‌های ۱۷ و ۱۹ آذرماه امسال در یکی از استان‌های کشور ترتیب خواهد یافت، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdce778zejh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما