دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 100242

سرخپوشان قم برای حضور در لیگ آزادگان استارت زد

قم نيوز : تیم فوتبال سرخپوشان قم رسما برای حضور موفق و پرقدرت در فصل 1401 – 1400 مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان استارت زد.
سرخپوشان قم برای حضور در لیگ آزادگان استارت زد
سرخپوشان قم برای حضور در لیگ آزادگان استارت زد
به گزارش قم نیوز فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران از اواخر مهر ماه با لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس آغاز می‌شود اما مسابقات لیگ آزادگان شامل دسته‌های اول، دوم و سوم از آبان ماه کلید می‌خورد، لیگی که در آن تیم سرخپوشان قم نیز حضور دارد.

تیم فوتبال سرخپوشان مدافع عنوان قهرمانی فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم است که با این عنوان نماینده قم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران خواهد بود، لیگی که رسما از روز ۲۳ آبان ماه آغاز می‌شود و سرخپوشان با کادری مجرّب این روزها در فکر حضور موفق در آن است.

سرخپوشان در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم که با حضور 9 تیم برگزار شد بالاتر از دیگر رقبا با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت و اکنون در مرحله جذب بازیکن برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان است تا بخت خود را برای صعود به دسته بالاتر بیازماید.

مدیرعامل باشگاه سرخپوشان قم در گفت‌و گو با خبرنگار فارس راجع به این تیم، اظهار کرد: استارت تیم سرخپوشان قم برای حضور موفق در فصل جدید لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با جذب بازیکنان رده سنی امید به منظور قرار گرفتن در سهمیه بزرگسالان زده شده و تمرینات تیم هم در چمن  طبیعی و هم در چمن مصنوعی اختصاصی برگزار می‌شود.

محمد اسماعیلی‌نویسی با بیان اینکه در مرحله جذب بازیکنان موردنظر کادر فنی از رده بزرگسالان نیز هستیم، اضافه کرد: امکاناتی همچون استخر اختصاصی، سالن بدن‌سازی اختصاصی و خوابگاه برای اسکان بازیکنان شهرستانی در اختیار تیم است و تیم ما زیر نظر مربیان مجرّب روزهای زوج هفته از ساعت 17 در چمن طبیعی مجموعه ورزشی هلال‌احمر تمرین می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtz9qxak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما