يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 100344
منبع : قم نیوز

۱۷ واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای امسال و با حمایت‌های مالی و جذب تسهیلات بانکی ۱۷ واحد راکد صنعتی در استان قم احیا و به مدار تولید بازگشته است.
۱۷ واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت
۱۷ واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قم گفت: با احیای این واحد‌های صنعتی ۱۸۳ اشتغال جدید در سطح استان قم به وجود آمده است.

سیجانی افزود: برای بازگشت این واحد‌های راکد صنعتی به مدار تولید و اشتغال در مجموع یک هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال سرمایه ثابت انجام شده است.

او بیان کرد: این واحد‌های احیا شده در صنایع پارچه بافی، انواع نخ، پروفیل و مقاطع فولادی، مفتول فولادی، انواع رنگ ساختمانی و خودرو، سنگبری، مواد شیمی معدنی، کالای خواب، هود آزمایشگاهی، انواع سرپایی و صندل تزریقی، الیاف مصنوعی، انواع رویه کفش، کنسانتره خوراک دام و طیور و فیلم تک لایه شیرینک از پلی اتیلن فعالیت می‌کنند.

سیجانی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت احیای واحد‌های راکد صنعتی، گفت: تغییر تکنولوژی، جذب سرمایه گذار جدید، بهبود بازار، راه اندازی خط جدید و تولید محصول جدید از عوامل مهم در احیای ۱۷ واحد راکد صنعتی در شش ماه نخست امسال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، تاکید کرد: شهرک‌های صنعتی قم با تامین زیرساخت‌های لازم آماده جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjxyevxuqeytz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما