سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 100390
منبع : قم نیوز

تسهیلات واحد‌های تولیدی قم طبق ظرفیت‌های بانکی پرداخت می‌شود

قم نيوز : سرمست گفت: نیازمندی‌های واحد‌های تولیدی صنعتی استان قم بر اساس امکانی که از نظر پشتیبانی بانکی است، برطرف خواهیم کرد.
تسهیلات واحد‌های تولیدی قم طبق ظرفیت‌های بانکی پرداخت می‌شود
تسهیلات واحد‌های تولیدی قم طبق ظرفیت‌های بانکی پرداخت می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم گفت: ظرفیت‌های تولیدی استان باید شناسایی و معرفی شود.

استاندار قم همچنین حمایت از تولید داخلی را در سطوح استانی و ملی ضروری برشمرد و افزود: دستگاه‌های استانی موظف به حمایت از تولید داخلی می‌باشند.

سرمست با اشاره به احتیاج برخی واحد‌های تولیدی صنعتی قم به تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، تصریح کرد: در این خصوص، اقدام‌های لازم را بر اساس نیازمندی‌هایی که واحد‌ها دارند و امکانی که از نظر پشتیبانی بانکی است، انجام می‌دهیم.

استاندار قم بیان کرد: با توجه به مشکل‌هایی که در امر پشتیبانی از واحد‌های تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، پشتیبانی‌های مورد نیاز صورت می‌گیرد.

سرمست جلوگیری از تعطیل شدن واحد‌های تولیدی و تک رقمی شدن نرخ بیکاری را مهمترین هدف‌گذاری اقتصادی استان ذکر کرد و گفت: خوشبختانه این هدف در طول چند سال اخیر برغم تحریم‌ها و مشکل‌هایی که خواه یا ناخواه در سراسر کشور وجود داشته، محقق شده و در قم واحد تولیدی تعطیل نداشتیم، و حتی واحد‌های غیرفعال نیر شناسایی و به مدار تولید بازگشتند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی قم فراتر از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcaown6w49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما