دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 10044

تریلی حاوی گازوئیل واژگون شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم بیان کرد: خودروی تریلی حاوی گازوئیل در حد فاصل ۷۲ تن و پل دستغیب واژگون شد.
تریلی حاوی گازوئیل واژگون شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری بیان کرد: در روز گذشته ۲ حریق در قم بوقوع پیوست که شامل حریق سواری پراید و حریق اتاقک نگهبانی بود.
وی گفت: روز گذشته ۲ مورد نجات در قم انجام شد که شامل انگشتربری و اقدام به خودسوزی بود.

وی ادامه داد: فردی در مقابل پمپ بنزین خیابان آذر قصد آتش زدن خود را داشت که نیروهای آتش نشانی در محل حاضر شده و با انجام اقدامات روانی مانع از خودسوزی وی شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم بیان کرد: روز گذشته سه مورد ایمن سازی انجام شد که یکی از آنها تریلی حاوی گازوئیل در حد فاصل ۷۲ تن و دستغیب بود که نیروهای آتش نشانی در محل حاضر شده و اقدامات ایمنی را انجام دادند.

وی در خصوص حوادث روز شنبه گفت: در روز شنبه ۲ مورد حریق در قم بوقوع پیوست که یکی از آنها حریق منزل بود و دیگری حریق خودروی پراید در داخل مکانیکی بود.

وی ادامه داد: خودروی پراید در مکانیکی در خیابان اراک به دلیل نشت گاز طعمه حریق شد که یک مصدوم بر جای گذاشت که در این راستا ۲ خودروی آتش نشانی اعزام شدند.

جعفری بیان کرد: روز شنبه ۲ حریق ضایعات، ۲ مورد گیر کردن در آسانسور و سه مورد ایمن سازی رخ داد که یکی واژگونی خودروی ون در بلوار خلیج فارس بود که سه مصدوم بر جای گذاشت.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdci5uaz.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما