قم نيوز : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: دور رفت مرحله مقدماتی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر با صدرنشینی تیم لرستان درقم به پایان رسید.
پایان دور رفت لیگ ملی بسکتبال با ویلچر در قم با صدرنشینی تیم لرستان
پایان دور رفت لیگ ملی بسکتبال با ویلچر در قم با صدرنشینی تیم لرستان
به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: لیگ ملی بسکتبال با ویلچر کشور به میزانی این تیم طی روزهای ۶ و ۷ آبانماه جاری در سالن شهید رضائیان قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم هیات تهران از حضور در این رقابت ها انصراف داد، بیان کرد: در این رقابت ها تیم هیات بوکان در نخستین دیدار با نتیجه ۵۰ بر ۳۹ از سد هیات لرستان گذشت و رقابت حساس دیگر تیم ایثار قم با نتیجه نزدیک ۵۴ بر ۵۶ مغلوب هیات لرستان شد.

خوشرفتار ادامه داد: نماینده قم بازی دوم خود را نیز در این رقابت ها به هیات بوکان باخت و تیم بسکتبال با ویلچر هیات لرستان نیز در بازی دوم خود از سد تیم بوکان گذاشت تا با ۲ برد صدرنشین دور رفت این رقابت ها شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: نماینده قم با دو باخت در رده سوم این رقابت ها قرار گرفت و باید برای صعود به مرحله نهایی چشم به مسابقات دوره برگشت که حدود یک ماه دیگر در لرستان برگزار می شود، بدوزد.

وی بیان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مربیگری جواد شهره غلامی در رقابت ها حضور دارد.در این مرحله از مسابقات تیم ها به شکل دوره ای و رفت و برگشت رقابت کرده و ۲ تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdfz0f5yt0z56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما