شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 100727

مراسم پیاده روی حرم تا حرم برگزار شد

قم نيوز : خادمان امام زاده موسی مبرقع به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، با لباس خادمی از حرم امام زاده موسی مبرقع تا حرم حضرت معصومه (س) به پیاده روی پرداختند.
مراسم پیاده روی حرم تا حرم برگزار شد
مراسم پیاده روی حرم تا حرم برگزار شد
به گزارش قم نیوز ۲۳ ربیع‌الاول یادآور ورود پر از خیر و برکت بانوی کرامت به شهر مقدس قم است به همین مناسبت صبح شنبه جمعی از بانوان خادم آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع از فرزندان امام جواد علیه السلام در حرکتی نمادین و با آرایش لباس خادمی مبادرت به پیاده روی از حرم امامزاده موسی مبرقع به سمت حرم حضرت معصومه (س) نمودند.

خادمان خواهر در این پیاده روی علاوه بر پاسداشت سالروز ورود دختر موسی بن جعفر (ع) با در دست داشتن پوسترهایی درباره حجاب با متن «خواهرم قم عش آل محمد است حجابت را پاس دار» و «ارزش زن به حفظ حجاب است»، بانوان را به حفظ حجاب دعوت کردند. همچنین این خادمان پس از عرض ارادت به حضرت معصومه عازم محل سکونت حضرت در بیت النور قم شدند تا با حضورشان در این مکان مقدس نشان دهند که پس از گذر سال‌ها همچنان به یاد لحظه‌های پر از نور حاصل از مناجات حضرت در آن مکان مقدس هستند. این مراسم همچنین با اجرای برنامه شادی و سرور با مداحی یکی از مداحان اهل بیت به پایان رسید.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcew78zfjh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما