شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 100734

سرمربی تیم ملی سکان‌دار ایثار شیمیدر قم شد

قم نيوز : باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم، هدایت تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه در فصل 1400 لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به سرمربی تیم ملی جوانان سپرد.
سرمربی تیم ملی سکان‌دار ایثار شیمیدر قم شد
سرمربی تیم ملی سکان‌دار ایثار شیمیدر قم شد
به گزارش قم نیوز بعد از لیگ نیمه تمام سال ۱۳۹۸ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور و عدم برگزاری لیگ برتر سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا، فصل ۱۴۰۰ این رقابت‌ها از هفته آینده رسما آغاز می‌شود و همانند چند دوره اخیر نماینده قم با نام ایثار شیمیدر به مصاف رقبا می‌رود.

باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار که از سال‌ها قبل با حضور پرتوان علی خوشرفتار و یحیی ابطحی دو تن از یادگاران دوران دفاع مقدس به ورزش جانبازان و معلولین خدمت می‌کند، سکان هدایت این تیم را برای فصل جدید لیگ برتر به یکی از مربیان موفق این رشته یعنی عباس خاکی سپرده است.

خاکی در حال حاضر سرمربی تیم ملی جوانان ایران است، تیمی که باید به زودی در مسابقات پاراآسیایی جوانان به میدان برود، ضمن اینکه خاکی مربی تیم ملی کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل نیز بود و خارج از کشور هم هدایت تیم ملی عراق را در کارنامه دارد.

این مربی با تجربه با ایثار در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ دو دوره متوالی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را کسب کرده، ضمن اینکه یک مقام قهرمانی در پیکارهای لیگ دسته دوم ایران با تیم دوم باشگاه ایثار در سال ۱۳۹۴ نیز به دست آورده است.

خاکی در شرایطی هدایت تیم ایثار شیمیدر قم را برای فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور پذیرفته که این تیم ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است و در گروهی که تیم‌های شهروند آمل، آویژه صنعت پارسا مشهد و هیات زنجان حضور دارند از ۱۳ آبان ماه وارد رقابت با حریفان می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1xqs02bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما