يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 100743
منبع : قم نیوز

مرکز حمایتی زنان‌ودختران خشونت دیده در قم واگذار می‌شود

قم نيوز : اداره‌کل بهزیستی قم شرایط و نحوه واگذاری مرکز حمایتی زنان‌ودختران خشونت دیده در استان را اعلام کرد.
مرکز حمایتی زنان‌ودختران خشونت دیده در قم واگذار می‌شود
مرکز حمایتی زنان‌ودختران خشونت دیده در قم واگذار می‌شود
به گزارش قم نیوز اداره‌کل بهزیستی قم اعلام کرد این  اداره‌کل  در نظر دارد مرکز شبانه‌روزی و سرپایی حمایتی زنان‌ودختران خشونت دیده و در معرض خشونت خانگی را از طریق برگزاری فراخوان عمومی به موسسه‌های حقوقی‌وحقیقی واجد شرایط با اولویت موسسه‌های حقوقی واگذار نماید.

 متقاضیان می‌توانند حداکثر ظرف مدت هفت روز کاری از تاریخ درج آگهی برای تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک مربوطه به دبیرخانه کمیسیون ماده ۲۶ اداره کل بهزیستی استان قم واقع در ۷۵ متری عمار یاسر - مجتمع ادارات – اداره کل بهزیستی قم - دبیرخانه کمیسیون ماده ۲۶ اقدام نمایند.

از جمله شرایط موسس حقوقی دارابودن حداقل ۲ سال سابقه همکاری مثبت در حوزه امور اجتماعی و مورد تایید سازمان بهزیستی استان و همچنین در ۲ سال اخیر عدم دریافت اخطار از بهزیستی است.

همچنین دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی،روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی نیز برای حداقل یکی از اعضای هیئت مدیره ضروری است و  توانمندی جذب مشارکت‌های مردمی به نفع جامعه هدف و مددجویان مرکز نیز از دیگر شرایط به شمار می‌آید.

 داشتن توان مالی لازم در اجرای فعالیت، دارا بودن حُسن سابقه در پرداخت حقوق و مزایا از نظر پرسنل مجموعه نیز به عنوان دیگر شرایط موسس حقوقی مورد تاکید است.

از جمله شرایط موسس حقیقی  دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه همکاری مثبت در حوزه امور اجتماعی مورد تایید سازمان بهزیستی استان، دریافت نکردن اخطار از بهزیستی استان و داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی به بالا در رشته‌های مددکاری اجتماعی‌، علوم اجتماعی، روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی است.

همچنین حداقل سن ۳۰ سال تمام، ترجیحا متاهل و خانم، برخورداری از توانمندی جذب مشارکت‌های مردمی به نفع جامعه هدف و مددجویان مرکز، توان مالی لازم در اجرای فعالیت، داشتن حُسن سابقه در پرداخت حقوق و مزایا از نظر پرسنل مجموعه نیز از دیگر شرایط اعلام شده است.

مدارک مورد نیاز  جهت صدور پروانه فعالیت مطابق آیین‌نامه داخلی ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت می باشد، و ارائه گواهی پزشکی مبنی بر دارا بودن سلامت روان به تایید روانپزشک معتمد بهزیستی نیز الزامی است.


انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc0xqs12bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما