پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 100830
منبع : قم نیوز

شیب تند بلندمرتبه‌سازی در قم

قم نيوز : روند بلندمرتبه‌سازی در قم شیب تندی دارد که باید در این شرایط تجهیزات و عوامل آتش نشانی از آمادگی کامل برخوردار باشند.
شیب تند بلندمرتبه‌سازی در قم
شیب تند بلندمرتبه‌سازی در قم
به گزارش قم نیوز عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حاشیه برگزاری مانور ترکیبی اطفای حریق و امداد و نجات که در بوستان علوی برگزار شد، با اشاره به برگزاری این مانورها اظهار کرد: همکاران آتش‌نشانی به علت تمرینات مستمر در آمادگی کامل قرار دارند.

او با بیان این که در عملیات‌های واقعی امکان چنین تمریناتی و احداث ایستگاه‌هایی برای نجات حادثه‌دیده‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: برگزاری چنین مانور‌هایی در طول سال در کنار هم‌افزایی بین دستگاهی سبب آمادگی عوامل امدادی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر این که امروزه شهر قم از شهر‌های بلندمرتبه کشور است، افزود: روند بلندمرتبه‌سازی در شهر قم شیب تندی دارد که باید در این شرایط تجهیزات و همکاران از آمادگی کامل برخوردار باشند.

او با اشاره به لزوم به‌روزرسانی و آمادگی عوامل آتش نشانی و تجهیزات نجات برای حوادث ضروری عنوان کرد: باید عوامل بتوانند در کمترین زمان خود را به محل رسانده و به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjtyevyuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما