يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : 100900
عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد؛

لزوم استفاده از توان مردمی برای شکوفایی هویت و ظرفیت‌های قم

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باید با استفاده از توان مردم، هویت و ظرفیت های قم را به شکوفایی برسانیم و از آن برای پیشرفت و تعالی بهره‌مند شویم.
لزوم استفاده از توان مردمی برای شکوفایی هویت و ظرفیت‌های قم
لزوم استفاده از توان مردمی برای شکوفایی هویت و ظرفیت‌های قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با اشاره به اینکه شهر قم از هویت تاریخی و دینی و سوابق خوبی برخوردار است، اظهار کرد: این شهر در زمان اهل‌بیت (ع) نیز به خوبی ایفای نقش کرده و مامن و پناهگاه امامزادگان و علما و محدثین بوده است.

وی با بیان اینکه با ورود حضرت معصومه (س) به قم، عصر جدیدی از تمدن اسلامی و شیعی در این شهر شکل گرفت، ابراز کرد: با نامگذاری این روز به عنوان روز قم، شورای شهر و شهرداری به دنبال این هستند که با نگاه‌های عمیق بتوانند ظرفیت‌های شهر و مردم قم را معرفی و آن‌ها را به شکوفایی برسانند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی در قم وجود دارد که هنوز هم ناشناخته مانده است، گفت: باید با استفاده از توان مردم این هویت و ظرفیت را به شکوفایی برسانیم و از آن برای پیشرفت و تعالی این شهر بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه رویکرد شورای شهر استفاده از ظرفیت جوانان، بانوان و اقشار مختلف جامعه به عنوان بازوی کمکی مجموعه‌های حاکمیتی است، خاطرنشان کرد: در خصوص ثبت روز قم در سند کشور نیز پیگیری‌هایی در جلسات فرهنگ عمومی کشور در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvvnzv23nvwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما