دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : 100926
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مردم قم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند

قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انتظارات مردم قم از استاندار جدید گفت: مردم قم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند.
مردم قم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند
مردم قم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند
‌به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قم گفت: دشمنان در انجام کارها مانع تراشی می‌کنند اما با همکاری مسئولان و خانواده شهدا رزمندگان اسلام و اصحاب فرهنگ این موانع برداشته می‌شود تا این نظام به عنوان امانت به حضرت ولی عصر ارواحنا فدا تحویل داده شود.

وی افزود: طبق سیره امام علی علیه السلام نباید دنبال قدرت طلبی و مال افروزی باشیم اما طبق سیره ایشان باید ریل گذاری درستی در دین داشته باشیم و در زمینه سیاسی؛ امنیت؛ اقتصاد و اجتماع اصلاح داشته باشیم.

امام جمعه قم تصریح کرد: باید مظلومان و محرومان در جامعه تحت حکومت علی امنیت داشته باشند و تنها تلاش مسئولان برای خدمت رسانی و اصلاح امور باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به آئین معارفه و تکریم بهرام سرمست گفت: همین دیروز بود گویی که استاندار سابق معرفی شد، بحث مدیریتی، جهاد و تلاش بهرام سرمست قابل تقدیر است، سه‌شنبه‌های اقتصادی و پبگیری طرح‌های اقتصادی ایشان قابل تقدیر است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره تحریم و فشار دشمنان افزود: فشار اقتصادی نباید بر اقشار محروم فشار بیاورد باید با ظرفیت‌های کشور این فشارها را کاهش دهیم.

وی خطاب به سردار شاهچراغی بیان کرد: شما قم و دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌ها و چالش‌های قم را می‌شناسید قم مادر انقلاب است در این استان سفیران از ۱۲۲ کشور تحصیل می‌کنند پس باید هرچه این شهر توسعه و در کشور خوش بدرخشد این سفیران دیدگاه و درک خوبی از این شهر به کشورهای خود منتقل خواهند کرد.

استاد سطوح عالی حوزه تاکید کرد: مانع اصلی راه تولید که اهرم مهم توسعه اقتصاد است دشمن است پس در مقابل این مانع دشمن دولت باید قوی باشد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: مردم از استاندار جدید کار فرهنگی می‌خواهند و در کنار جهاد فرهنگی برای قم مبلمان شهری زیرساخت‌های این شهر کریمه را نیز ارتقا دهید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0xdyvw6dx1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما