دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 100927
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:

قم مطابق با ظرفیت هایش توسعه نیافته است

قم نيوز : معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به ظرفیت های بالای قم در امر توسعه گفت: قم مطابق با ظرفیت هایش توسعه نیافته است.
قم مطابق با ظرفیت هایش توسعه نیافته است
قم مطابق با ظرفیت هایش توسعه نیافته است
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمانپور عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قم که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری با اشاره به اینکه با قم خواستگاه انقلاب است گفت: استان قم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی ۳ سال گذشته به لحاظ اطلاعاتی و امنیتی و هم چنین بحران‌های طبیعی مشکل و چالش خاصی نداشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: همه اقدامات و برنامه‌های نظام در این استان به شکل مطلوبی اجرا شده است و انتخابات اخیر نیز با توجه به شیوع کرونا در شرایط سخت برگزار شد و میزان مشارکت هم بالا بود.

به گفته وی؛ تشییع سردار دل‌ها با وجود حضور میلیونی مردم بدون هیچ مشکلی برگزار شد هم چنین دیگر مناسبت‌های مذهبی قم روند مطلوب داشته است.

سلیمانپور تصریح کرد: در زمینه بحران کرونا قم مدیریت خوب و شرایط خوبی را داشته است، همچنین با وجود واکسن هراسی، بحران کرونا در قم خوب مدیریت شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مدیریت شایسته مطلوب بهرام سرمست در سکان داری استان در همه شرایط قابل تقدیر است و در حال حاضر قم بر ریل توسعه قرار دارد اما باید گفت قم در شأن و ظرفیت‌هایش توسعه نیافته است

به گفته وی؛ انتخاب گزینه استانداری قم از افرادی طلایه دار دفاع مقدس جای تقدیر است ایشان فرد و مدیری ارزشمند و شخصیتی قابل تقدیر هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxz9quak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما