شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 101011

نخستین باخت شیمیدر قم در مصاف با مهرام تهران

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین شکست در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم مهرام تهران پذیرا شد و به تعطیلات نیم‌فصل رفت.
نخستین باخت شیمیدر قم در مصاف با مهرام تهران
نخستین باخت شیمیدر قم در مصاف با مهرام تهران
به گزارش قم نیوز تیم شیمیدر قم که از پنج برد متوالی در ۶ هفته سپری شده بازی‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف مهرام تهران آمده بود، در یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه ۷۱ بر ۶۹ مغلوب حریف شد تا نخستین باخت این فصل را بپذیرد.

حساس‌ترین بازی هفته هفته نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بین شیمیدر قم و مهرام تهران یک نیمه کسل‌کننده و سرد را به دنبال داشت اما در نیمه دوم هر دو تیم متفاوت ظاهر شدند و حتی کار به وقت اضافه هم کشیده شد اما در نهایت مهرام این بازی را برد.

در کوارتر نخست این دیدار مهرام با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به برتری رسید اما در کوارتر دوم این شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم شیمیدر قم بودند که ۱۲ بر ۹ صاحب برتری شدند تا نیمه نخست با تساوی جالب توجه 22 بر 22 به پایان برسد و دو تیم به نیمه مربیان رفته و برای ۲۰ دقیقه سرنوشت‌ساز نیمه دوم آماده شوند.

در کوارتر سوم این دیدار تیم مهرام با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ صاحب پیروزی شد ولی کوراتر چهارم را تیم شیمیدر با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ به نفع خود خاتمه داد تا مهرام و شیمیدر در پایان ۴۰ دقیقه رقابت نزدیک و حساس هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال با تساوی ۵۹ بر ۵۹ به کار خود پایان دهند و کار به وقت اضافه کشیده شود.

در پنج دقیقه وقت اضافه این دیدار هر دو تیم نمایش برای کسب پیروزی سخت تلاش کردند اما در نهایت این بازی با برتری ۷۱ بر ۶۹ به نفع مهرام پایان یافت تا شاگردان مصطفی هاشمی که یک بار در این فصل به مس رفسنجان باخته بودند، نخستین شکست این فصل را به شیمیدر نیز تحمیل کنند.

با این نتیجه تیم مهرام با ۱۳ امتیاز از ۷ مسابقه در جایگاه نخست جدول است و تیم شیمیدر قم با یک بازی کمتر و ۱۱ امتیاز رده دوم را در اختیار دارد، ضمن اینکه شیمیدر باید دیدار معوقه خود از هفته سوم را روز ۱۴ آذر ماه در سالن بسکتبال آزادی برابر تیم مس رفسنجان برگزار کند، ضمن اینکه لیگ برتر به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی تعطیل شد و دور برگشت از نیمه دوم آذر آغاز می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb88b88rhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما