قم نيوز : شهر مقدس قم در سال روز وفات شهادت‌گونه کریمه اهل بیت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) غرق در عزا و ماتم است.
شهر مقدس قم در سال روز وفات حضرت معصومه(س) غرق در عزا و ماتم شد
شهر مقدس قم در سال روز وفات حضرت معصومه(س) غرق در عزا و ماتم شد
به گزارش قم نیوز شهر مقدس قم امروز و هم‌زمان با دهم ربیع‌الثانی سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه(س) غرق در عزا و ماتم است.

زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) برای عرض تسلیت به بانوی کرامت خود را به حرم مطهر رسانده و سوگواری می‌کنند، مراسم جاروکشی خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) امروز به‌مناسبت سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت معصومه(س) در صحن امام رضا(ع) حرم بانوی کرامت برگزار شد.

بیرق‌های سیاه عزا بر گنبد نورانی حرم حضرت معصومه(س) خیابان‌ها و میدان‌ها افراشته شده و مراسمات ویژه عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و به‌صورت کنترل‌ شده در این مکان مقدس با حضور وعاظ و مدیحه‌سرایان در حال برگزاری است.

آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) به‌مناسبت رحلت شهادت‌‌گونه بانوی کرامت، با حضور خادمان حرم مطهر هشتمین اختر تابناک امامت در صحن امام رضا(ع) در حرم مطهر برگزار شد.

همچنین آیین سوگواری وفات جانسوز بانوی کرامت در مسجد جمکران، دفاتر و بیوت مراجع تقلید و بقاع متبرک امامزادگان برپا شده است و سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) گوشه‎‌ای از زندگانی گهربار و سیره آموزنده آن بانوی گرامی اسلام را برای مردم تبیین می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca06n6y49nww1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما