دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 101317

فوتسال قم 7 تایی شد

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم با قبول هفتمین باخت در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یک پله در جدول رده‌بندی بازی‌ها سقوط کرد.
فوتسال قم 7 تایی شد
فوتسال قم 7 تایی شد
به گزارش قم نیوز ظاهرا در فصل ۱۴۰۰ بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران قرار نیست اوضاع بر وفق مراد نماینده فوتسال قم پیش برود، زیرا این تیم با هفت باخت اکنون در جمع تیم‌های پائین جدول رده‌بندی قرار دارد و خطر سقوط به دسته پائین‌تر را به شدت بیخ گوش خود حس می‌کند.

این در حالی است که فوتسال یک رشته‌ پرطرفدار و پرمخاطب در استان قم است اما در این دوره از بازی‌ها وضع خوبی ندارد و در شرایطی که برای دومین سال متوالی مسابقات لیگ برتر به دلیل کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، فردوس قم هم از نظر مالی و هم از جنبه توان مدیریتی و نیروی انسانی با مشکل مواجه است.

اوضاع و احوال این روزها تیم فوتسال فردوس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به هیچ وجه خوب نیست، تیمی به طور مشخص از نظر مالی همانند سال‌های گذشته مشکل دارد، این موضوع و برخی تصمیمات در فردوس ۱۴۰۰ زمینه‌ساز نتایجی شده که در هفته‌های اخیر توسط این تیم کسب می‌شود و اکنون نماینده قم در خطر سقوط قرار دارد.

تیم فردوس قم امسال از نظر مهره و بازیکن ترکیبی از جوان و با تجربه را به کار گرفته اما این تیم ظاهرا از یک مشکل اساسی رنج می‌برد و نمی‌تواند در حد و اندازه‌های خود با حریفان لیگ برتری روبه‌رو شده و نتیجه بگیرد، به همین خاطر در هفته‌های اخیر فراز و نشیب‌های زیادی دارد و این هفته هم که گلباران شد.

بررسی نتایج اخیر تیم فوتسال فردوس قم به خوبی نشان از وجود یک ضعف بزرگ در این تیم است، اگر اینطور نباشد پس مسوولان این تیم باید توجیه درستی از وضعیت بد این هفته‌های نماینده قم داشته باشند، تیمی که با هفت شکست در قم و خانه حریفان و همچنین بازی‌های نه‌چندان خوب فاصله اندکی تا انتهای جدول دارد.

در دوازدهمین هفته رقابت‌های برتر فوتسال ایران قمی‌ها شاهد نمایش ضعیف تیم فوتسال فردوس قم در دیدار خارج از خانه هفته دوازدهم برابر تیم مس سونگون بودند، دیداری که با شکست سنگین ۷ بر ۱ نماینده قم همراه شد و این تیم ضمن یک پله سقوط در پایان هفته، به جمع تیم‌های در معرض سقوط پیوسته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca66n6049nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما