چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 101475
منبع : قم نیوز

تزریق دوز سوم واکسن کرونا به بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم قم

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:حدود ۵۴ درصد افراد بالای ۱۲ سال قم نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و ۱۲ هزار و ۶۱۹ نفر نیز در قم دوز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند.
تزریق دوز سوم واکسن کرونا به بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم قم
تزریق دوز سوم واکسن کرونا به بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از خدمات و تلاش‌های پرستاران قمی قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به موضوع کرونا در قم گفت: شاهد یک سیر نزولی میزان مراجعان سرپایی و تست‌های پی سی آر مثبت هستیم که باید تلاش کنیم با رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از واکسن این روند همچنان حفظ شود.

قدیر افزود: با توجه به سویه جدید ویروس کرونا به نام امکرون باید مراقبت‌های لازم را داشته باشیم و بدانیم که در برابر کرونا نباید لحظه‌ای غافل شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص واکسیناسیون تصریح کرد: در حال حاضر واکسیناسیون در حال انجام است و انتظار داریم که همشهریان به مراکز مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند و دوز سوم نیز آغازشده که تاکنون ۱۲ هزار و ۶۱۹ نفر در قم دوز سوم را تزریق کرده‌اند.

او ادامه داد: حدود ۷۱ درصد افراد بالای ۱۲ سال قم در نوبت اول و حدود ۵۴ درصد افراد بالای ۱۲ سال نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

قدیر افزود: بیش از ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز تزریق واکسن داشته‌اند و استفاده از کلاس‌های درس و خوابگاه‌های دانشجویی فقط با ارائه کارت واکسن امکان‌پذیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  در انتها با تأکید بر اهمیت محدودسازی هوشمند گفت: این عملیات از روز شنبه طبق وعده وزیر کشور اجرایی می‌شود و باید خودمان نیز توجه داشته باشیم تا وضعیت شهر مجدد قرمز نشود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfeydytw6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما