قم نيوز : معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم شائبه نیمه کاره رها شدن بهسازی آسفالت پل زیرگذر روستای راهجرد را رد کرد.
آن سوی نیمه کاره رها شدن بهسازی پل زیرگذر روستای راهجرد
آن سوی نیمه کاره رها شدن بهسازی پل زیرگذر روستای راهجرد
به گزارش قم نیوز احداث پل زیرگذر روستای راهجرد یکی از طرح هایی بود که  از آبان ماه سال ۹۹ با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش نقاط پر حادثه و سهولت تردد خودرو‌های عبوری   زیر بار ترافیک رفت.

 حدود یک ماه است که عملیات بهسازی آسفالت این پل به گفته اهالی و رانندگان این مسیر به صورت نیمه کاره رها شده و ایجاد مسیر جایگزین باعث ایجاد ترافیک و کندی تردد خودروها شده است؛ موضوعی که موجب گلایه رانندگان و درخواست آنان برای رسیدگی به این مسئله  شد.

اکبر نوروز پور ،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای استان قم در جوابیه ای با رد این موضوع که  طرح بهسازی آسفالت پل زیرگذر روستای راهجرد  نیمه کاره رها نشده است، گفت:باتوجه به این که نوع مصالح مصرفی در سازه پل زیرگذر راهجرد _ سلفچگان از بتن بوده و عملیات بتن ریزی به صورت مرحله ای انجام می‌شود ، نیاز به گیرش و مقاومت اولیه در هر مرحله از بتن ریزی است، لذا پروژه طبق برنامه  زمانبندی  اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای استان قم افزود:  پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی صد درصدی برخوردار است و  تا پایان آذرماه امسال هم زمان با هفته راهداری  به  بهره برداری می رسد.

او اضافه کرد: هم زمان با عملیات بهسازی پل زیرگذر روستای راهجرد ، واریانتی( مسیرکمکی ) به موازات راه قبلی احداث شد و در تمامی مراحل اجرای این پروژه که در یکی از ترافیک خیز ترین بزرگراههای کشور قرار دارد ، حتی یک ساعت هم انسداد ترافیکی اعلام نشد.

راهجرد، روستایی از توابع بخش سلفچگان استان قم است که تا مرکز شهر قم حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdjf0ffyt0zk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما