پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 101647
با حضور رئیس و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

«میز خدمت» برای بررسی مشکلات ایثارگران در قم ایجاد می شود

قم نيوز : رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: «میز خدمت» با حضور معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار تا ایثارگران مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولان بنیاد مطرح کنند.
«میز خدمت» برای بررسی مشکلات ایثارگران در قم ایجاد می شود
«میز خدمت» برای بررسی مشکلات ایثارگران در قم ایجاد می شود
به گزارش قم نیوز سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در حاشیه زیارت قبور شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه (س) قم، دیدار چهره به چهره با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان‌ها به منظور عرض ادب و تقدیر از آنان است را از اهداف سفرهای استانی برشمرد و افزود: در این سفرها میز خدمت با حضور معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود تا ایثارگران مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولان بنیاد مطرح کنند.

وی افزود: تشکیل شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت هر استان، پیگیری مسائل اداری، عمرانی و مسائل اجرایی حوزه ایثار و شهادت و همچنین دیدار با بزرگان و شخصیت‌های برجسته هر استان از دیگر برنامه‌هایی است که در سفرهای استانی انجام می‌شود که در سفر اخیر به استان قم نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین سفر خود به استان قم، در بدو ورود با حضور در قطعه ۳۱ بهشت معصومه (س) قطعه شهدای مدافع حرم لشکر زینبیون و فاطمیون و شهدای دفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه و گلباران و عطرافشانی مزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شد.

در آستانه ورود به گلزار شهدا فرزندان شهید «بهمن مصائبی»، «زینب، زهرا و ضحی مصائبی» به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر خادمان به شهدا خیر مقدم گفتند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قم و امام جمعه شهر قم، حضور در مراسم رونمایی از کتاب در حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت، دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز، حضور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم و حضور در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از دیگر برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان قم خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtq9quak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما