قم نيوز : خطیب جمعه پردیسان قم گفت: امروز در بازار رسانه های جهان که عمده آن‌ها مثل بی بی سی و سی ان ان دست صهیونیسم جهانی است، باید توجه داشت که هر خبر، تحلیل و محتوایی که آن‌ها منتشر می‌کنند همه هدفمند بوده و می‌خواهند باورها و محاسبات مردم دنیا را تغییر داده و به دست خود بگیرند.
امروز بازار رسانه های جهان دست صهیونیسم جهانی است
امروز بازار رسانه های جهان دست صهیونیسم جهانی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های امروز نمازجمعه پردیسان قم با بیان اینکه ما باید از روایتگری محکم و پایدار حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا الگو بگیریم، اظهار کرد: جریانی که امروز بتواند در عرصه فکری روایت بسازد و آن را تثبیت کند و ارائه دهد، موفق است و در سایه آن سیاست‌های خود را پیاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: امروز در بازار رسانه های جهان که عمده آنها مثل بی بی سی و سی ان ان دست صهیونیسم جهانی است، باید توجه داشت که هر خبر، تحلیل و محتوایی که آنها منتشر می‌کنند همه هدفمند بوده و می‌خواهند باورها و محاسبات مردم دنیا را تغییر داده و به دست خود بگیرند.

امام جمعه پردیسان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر جبهه انقلاب و اصحاب رسانه‌های ما روایتگری نکنند، دشمنان وقایع را معکوس روایت کرده و افکار و ذهنیت‌ها را تغییر خواهند داد. جنگی که امروز بیشتر نمود دارد، جنگ روایت‌ها است؛ پیروزی در این عرصه آنهم با ابزار و ادوات موجود مثل رسانه، با کسانی است که روایت غالب را داشته باشند.

وی در خصوص مذاکرات اخیر بین ایران و ۴+۱ در وین بیان کرد: طرف مقابل مذاکرات مدعی است که ایران به دنبال مذاکره نیست و زیاده‌خواهی می‌کند؛ اما واقعیت غیر از این است. چراکه اگر ایران به دنبال مذاکره نبود، پیشنهاد ارائه نمی‌کرد و در مذاکرات حاضر نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی اضافه کرد: خواسته‌های ایران کاملا واقعی و روشن است؛ چون در توافقات گذشته ایران به همه تعهدات خود پایبند بود، اما طرف مقابل طبق قرائن و شواهد همگان پایبند نبوده و جدی نیست.

وی در پایان با اشاره به تقدیم بودجه ۱۴۰۱ دولت به مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: از اقدامات مهم دولت محترم در حوزه عدالت اجتماعی، افزایش پلکانی حقوق‌ها است که این برای قشر کم‌درآمد جامعه مفید است و ده‌برابر شدن تولید برق هسته‌ای نیز از جمله این اقدامات مهم بوده که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqzazyt1auq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما