چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 101762
منبع : قم نیوز

فراخوان افراد ۱۸ سال به بالا برای دریافت دز سوم واکسن کرونا

قم نيوز : رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت:افراد بالای ۱۸ سال در قم برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
فراخوان افراد ۱۸ سال به بالا برای دریافت دز سوم واکسن کرونا
فراخوان افراد ۱۸ سال به بالا برای دریافت دز سوم واکسن کرونا
به گزارش قم نیوز دکتر باقر محمودی رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: افراد بالای ۱۸ سال در قم برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت:پیش از این تنها سالمندان بالای ۶۰ سال و افراد دارای بیماری‌های خاص می‌توانستند نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند، اما از این پس با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی افراد بالای ۱۸ سال می توانند دوز سوم را هم دریافت کنند.

محمودی با اشاره به شرایط دریافت دز سوم واکسن کرونا می‌گوید:کسانی که در سه ماه گذشته دوز دوم یکی از واکسن‌های کرونا را دریافت کرده اند می توانند نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم افزود: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت حتی کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده اند نیازی به گذشت ۶ ماه از دوز دوم نیست و این افراد هم می توانند دوز سومشان را باحضور در یکی از مراکز واکسیناسیون دریافت کنند.

شهروندان می توانند برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دریافت واکسن کرونا به پایگاه اینترنتی سلامت دات جی او وی دات آی آر و یا بصورت حضوری به مراکز واکسیناسیون کرونا در سطح شهر مراجعه و سپس نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcepz8zwjh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما