پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 101775

101 گل برای نهمین پیروزی قمی‌ها در لیگ بسکتبال بانوان

قم نيوز : تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب نهمین برد متوالی به روند شکست‌ناپذیری خود و حضور قدرتمندانه در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تداوم بخشید.
101 گل برای نهمین پیروزی قمی‌ها در لیگ بسکتبال بانوان
101 گل برای نهمین پیروزی قمی‌ها در لیگ بسکتبال بانوان
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته نهم از مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور عصر اولین روز دی‌ماه در سالن شهر قدس برگزار شد و در یکی از سه مسابقه این هفته تیم شیمیدر قم در مصاف با آکادمی ای‌زی بسکتبال به برتری قاطع ۱۰۱ بر ۳۵ دست یافت.

در کوارتر نخست این دیدار تیم شیمیدر با درخشش بازیکنانی نظیر اسماعیل‌زاده، نیکپالویچ، شکیلا نان، یزدیان‌طهرانی و آیدا گل‌محمدی تیم شیمیدر به برتری ۲۷ بر ۴ دست یافت، ضمن اینکه تداوم بازی برتر و مالکانه شیمیدر در کوارتر دوم با درخشش یک مهره موثر دیگر به نام شادی عبدالوند و تداوم بازی خوب سایر شاگردان شایسته متشرّعی، زمینه‌ساز برتری ۵۲ بر ۱۳ این تیم در نیمه نخست شد.

در پایان کوارتر سوم این دیدار برتری ۷۹ بر ۲۸ شیمیدر روی تابلوی سالن ثبت شد و در کوارتر چهارم با امتیازگیری نیکپالویچ، شکیلا نان، شادی عبدالوند، سمیه اسماعیل‌زاده و آیدا گل‌محمدی به همراه وانه خیچومیان و کیمیا یزدیان‌طهرانی، نتیجه نهایی ۱۰۱ بر ۳۵ به نفع شیمیدر ثبت شد.

این نهمین پیروزی متوالی شاگردان شایسته متشرّعی در تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم بود و بدین‌ترتیب شیمیدر با ۱۸ امتیاز بالاتر از پنج رقیب هم‌گروه خود جایگاه نخست جدول را در اختیار گرفت تا با اطمینان از کسب قهرمانی در مرحله گروهی در هفته پایانی این بازی‌ها روز جمعه سوم دی‌ماه در مقابل سپهرداد تهران صف‌آرایی کند.

گفتنی است دیدارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در دو گروه برگزار می‌شود و در گروه نخست که ۶ تیم حضور دارند، شیمیدر قم با پیروزی در ۹ هفته متوالی با ۱۸ امتیاز در مکان نخست است و تیم گروه بهمن تهران با ۱۶ امتیاز در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciyzazwt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما