قم نيوز : تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با غلبه بر نماینده مشهد راهی مرحله پلی‌آف رقابت‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.
صعود ایثار شیمیدر قم به پلی‌آف بسکتبال با ویلچر ایران
صعود ایثار شیمیدر قم به پلی‌آف بسکتبال با ویلچر ایران
به گزارش قم نیوز امسال هشت تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور دارند و طبق برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر ایران در دو گروه چهار تیمی، دیدار‌های مرحله مقدماتی را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدار‌های رفت و برگشت به انجام رساندند.

در گروه نخست تیم‌های پیام مخابرات اصفهان، هیئت فارس، هیئت خوزستان و هیئت اراک حضور داشتند و در گروه دوم تیم‌های ایثار شیمیدر قم، شهروند آمل، آویژه صنعت پارسا مشهد و هیئت جانبازان و معلولین زنجان به مدت ۶ هفته برای کسب بهترین رتبه جدول با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم ایثار شیمدیر قم در هفته ششم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف نماینده خراسان‌رضوی رفت و در وقت‌های اضافه ۸۰ بر ۷۷ تیم آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داد تا با کسب چهارمین برد به پلی‌آف برود.

با توجه به نتایج شاگردان عباس خاکی در ۶ بازی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، تیم ایثار شیمیدر قم با کسب ۱۰ امتیاز در رده دوم به کار خود در مقدماتی این فصل پایان داد.

نتایج بازی‌های ایثار شیمیدر قم:

شهروند آمل ۷۴ – ایثار شیمیدر قم ۵۹

ایثار شیمیدر قم ۹۷ – هیئت زنجان ۶۵

آویژه صنعت مشهد ۵۷ – ایثار شیمیدر قم ۶۹

ایثار شیمیدر قم ۵۹ – شهروند آمل ۶۶

هیئت زنجان ۴۱ - ایثار شیمیدر قم ۷۷

ایثار شیمیدر قم ۸۰ - آویژه صنعت مشهد ۷۷

برنامه بازی‌های آتی ایثار شیمیدر قم در مرحله پلی آف فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران پس از جلسه هفته آینده در فدراسیون مشخص می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciurazvt1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما