سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : 102017

برنامه‌های هیئت مذهبی قرآنیان قم در ایام فاطمیه

قم نيوز : برنامه‌های هیئت مذهبی قرآنیان آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دهه دوم فاطمیه ویژه خواهران اعلام شد.
برنامه‌های هیئت مذهبی قرآنیان قم در ایام فاطمیه
برنامه‌های هیئت مذهبی قرآنیان قم در ایام فاطمیه
به گزارش قم نیوز هیئت مذهبی قرآنیان آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با دهه دوم فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محفل سوگواری و عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها را به مدت سه شب ویژه خواهران برگزار می‌کند.

این محفل سوگواری از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح در شعبه صفاییه مرکز قرآن و حدیث واقع در خیابان شهدا (صفاییه) روبروی کوچه ۱۹ برگزار می‌شود.

سخنرانی اولین روز از این محفل سوگواری را خانم خراسانی برعهده دارد و مداحی مراسم از سوی خانم ضیایی از مداحان اهل بیت علیه السلام در شهر مقدس قم انجام خواهد شد.

در دومین روز از محفل سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها خانم نادرنژاد ابعاد شخصیتی حضرت را برای بانوان حاضر در جلسه تبیین کرده و با محوریت بصیرت و نقش آن در توسعه تمدنی اسلام و مقابله با دشمنان اسلام سخنرانی خواهد کرد و خانم دانش زاده نیز مداحی و روضه خوانی محفل را برعهده دارد.

پایان بخش محفل سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام علیها سخنرانی خانم حیدری مجد در مورد جایگاه بصیرت در سیره حضرت و ویژگی های مکتب فکری و شخصیتی حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و مداحی آخرین محفل سوگواری نیز در روز پنجشنبه توسط خانم طباطبایی انجام می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizrazyt1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما