شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 10202
منبع : 19دی
توسط شهرداری منطقه چهار قم؛

یک و نیم هکتار فضای سبز در بستر رودخانه قم کاشته شد

قم نيوز : قم نیوز: واحد فضای سبز شهرداری منطقه چهار همزمان با اتمام عملیات عمرانی در قالب پروژه های فاز ۲ و پروژه رمپ شهیدان شکروی اقداماتی را در خصوص توسعه فضای سبز انجام داده است.
یک و نیم هکتار فضای سبز در بستر رودخانه قم کاشته شد
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام بیان کرد: در بستر رودخانه قمرود از رمپ شهیدان شکروی تا پل روگذر اتصالی به منطقه ۲ شهرداری منطقه چهار قم به احداث فضای سبز بالغ بر یک و نیم هکتار در بستر رودخانه اقدام کرده است.

وی گفت: با توجه به اتمام عملیات عمرانی بستر رودخانه از رمپ شهیدان شکروی تا پل انقلاب که سبب تسهیل در تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی بلوار امین و خیابان مصلی قدس جنوبی شده است، واحد فضای سبز شهرداری منطقه چهار نیز همزمان با اتمام عملیات عمرانی در قالب پروژه های فاز ۲ و پروژه رمپ شهیدان شکروی اقداماتی را در خصوص توسعه فضای سبز انجام داده است.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه چهار قم اقدام به کاشت چمن، گلهای فصلی و درختچه های زینتی زیبا و آبیاری آنها با سیستم بارانی و قطره ای کرده است.

شهردار منطقه چهار قم بیان کرد: در این راستا شهرداری منطقه چهار به ۱۱ هزار و ۸۵۰ متر مکعب خاکبرداری، خاکریزی و ماسه دهی، ۱۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع تسطیح و آماده سازی و ۱۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شبکه آبیاری قطره ای و بارانی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا به کاشت ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع چمن و گل های فصلی اقدام شده است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdceww8z.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما