قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۵ کسب و کار آنلاین فعال در استان موفق به گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی شده‌اند.
۱۴۷۳ شغل دارای نماد اعتماد الکترونیکی در قم فعال است
۱۴۷۳ شغل دارای نماد اعتماد الکترونیکی در قم فعال است
به گزارش قم نیوز جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به اهمیت کسب و کار‌های الکترونیکی در توسعه اقتصادی و افزایش سطح رفاه مردم گفت: ساماندهی وبگاه‌های تجاری در کشور گام موثری برای ایجاد و توسعه تجارت الکترونیکی است به نحوی‌که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از پایبندی تارنما‌ها به تعهد‌های خود در قبال آنان و حقوق مصرف کنندگان، اقدام به خرید می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۳۸۷ کسب و کار آنلاین در استان موفق به گرفتن این‌ماد شده­‌اند،گفت: با شیوع ویروس کرونا، یکی از هدف‌ها و برنامه‌هایی که در استان مورد توجه قرار گرفت توسعه تجارت الکترونیک و افزایش بازدهی کسب­‌وکار‌های این حوزه بود که اقدام‌هایی همچون فعال‌سازی پوشش نسل پنجم تلفن همراه، افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت، توسعه و ارتقا زیرساخت‌های فناوری اطلاعات موجب شد، گام­‌های مهمی در این زمینه برداشته شود.

غلام پور گفت: برای تشویق مردم به استفاده از تراکنش‌ها و خرید‌های اینترنتی و حمایت از کسب و کار‌های آنلاین علاوه بر ایجاد بستر کافی و مناسب باید فرهنگ‌سازی در این زمینه انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: با توجه به اهمیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان همه‌گیری ویروس کرونا برای خرید و فروش کالا، ۱۸ هزار و ۷۹۰ مرسوله در بستر خرید و فروش اینترنتی از طریق اداره کل پُست استان در نیمه نخست سال مبادله شده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgwx9qwak9zz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما