سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 102073

ستاره فوتسال قم کاندیدای برترین‌ بازیکن سال 2021 دنیا

قم نيوز : ستاره پرافتخار فوتسال استان قم پس از حضور در جام جهانی این رشته به عنوان یکی از 10 کاندیدای برترین بازیکن سال 2021 جهان مطرح شده است.
ستاره فوتسال قم کاندیدای برترین‌ بازیکن سال 2021 دنیا
ستاره فوتسال قم کاندیدای برترین‌ بازیکن سال 2021 دنیا
به گزارش قم نیوز ستاره درخشان فوتسال استان قم در دو دهه اخیر علی‌اصغر حسن‌زاده است که از اوایل دهه 1380 با تیم ارم‌کیش قم به عنوان یک بازیکن مستعد و آینده‌دار نام خود را مطرح کرد و بعد از ارم‌کیش در تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، صبای قم، نوریلسکی نیکل روسیه، الریان قطر، مس سونگون، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان بازی کرد.

حسن‌زاده که با تیم‌های ارم‌کیش قم و صبای قم دو مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر ایران در سال‌های 1384 و 1391 را در کارنامه دارد، با کسب چهار عنوان مرد سالی فوتسال آسیا در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 از این نظر شاخص‌ترین چهره‌ حال حاضر فوتسال ایران و آسیا به شمار می‌رود.

این بازیکن پرافتخار که چند سالی است کاپیتان اول تیم ملی بزرگسالان ایران محسوب می‌شود، علاوه بر چندین قهرمانی آسیا، قهرمانی در جام باشگاه‌های قاره و همچنین لیگ برتر فوتسال ایران را در کارنامه دارد و شهریور و مهر ماه سال جاری چهارمین حضور در جام جهانی فوتسال را همراه با تیم ملی ایران تجربه کرد.

در شروع سال 2022 میلادی، از سوی سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله برترین‌های فوتسال جهان را منتشر می‌کند، نام علی‌اصغر حسن‌زاده در بین کاندیداهای برترین فوتسال جهان معرفی شد، بازیکنی که متولد سال 1366 است و اکنون باتجربه‌ترین بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان محسوب می‌شود.

این در حالی است که بازیکنانی همچون کریستیان بوروتو از آرژانتین، اریک مدونکا و پانی وارلا از پرتغال، استبان گررو از اسپانیا، فرائو، پیتو و رودریگو آرائوخو سه بازیکن از برزیل، جووان لازارویچ از صربستان و بابالو از ایتالیا در کنار حسن‌زاده کاندیداهای بهترین بازیکن سال 2021 فوتسال جهان هستند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca0un6e49nww1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما