قم نيوز : قم نیوز: اعضاء هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلفچگان به عنوان اولین شهرک صنعتی استان قم جهت واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شدند.
اولین شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی قم در سلفچگان تاسیس شد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم،‌ مهندس جعفر فرشچی در حاشیه جلسه مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلفچگان طی سخنانی اظهار کرد: در راستای برنامه پیاده سازی واگذاری مالکیت و مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال ۹۱ طبق زمان‌بندی مشخص جلسه مجمع عمومی عادی شرکت خدماتی شهرک صنعتی سلفچگان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعضاء هیأت مدیره، بازرسان، روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت و همچنین تعیین سهامداران و تعداد سهام آنها مورد ارزیابی و با رای اکثر حاضرین به تصویب رسید.

مهندس فرشچی در ادامه با اشاره به اهداف تشکیل شرکت‌های خدماتی گفت: یکی از برنامه‌ها و اقدامات مناسب سازمان صنایع کوچک ایجاد شرکت‌های خدماتی و واگذاری امور مربوطه به خود واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی با استفاده از بوجود آوردن منافع مشترک بین واحدهای موجود بوده است.

وی اضافه کرد: حس کارگروهی، توجه به نیازهای مشترک، تعامل با دستگاه‌های دولتی و خدماتی به همراه عقبه حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی چشم‌انداز روشنی را برای موفقیت شرکت‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی نشان می‌دهد.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بیان کرد: خوشبختانه در قانون بودجه سال ۹۲ در مجلس پیشنهاد شده است تا ۱.۵ درصدی که در قالب مالیات برای شهرداری‌ها از واحدهای صنعتی اخذ می‌شود، به حساب شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های خدماتی واریز تا در جایگاه مناسب خود در سطح شهرک های صنعتی هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: با مشارکت مناسب واحدهای صنعتی شهرک صنعتی سلفچگان و آمادگی موجود نخستین شرکت خدماتی در سطح شرکت‌های صنعتی استان قم در این شهرک تاسیس شد و در هفته جاری در شهرک محمودآباد و در آینده‌ای نزدیک نیز در شهرک صنعتی شکوهیه شاهد راه‌اندازی این شرکت‌های خدماتی خواهیم بود.

انتهای پیام /115/
https://qomnews.ir/vdcgwx9q.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما