سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 102234
معاون استاندار قم:

شورای اطلاع‌رسانی قم در دوره جدید به دنبال رفع ضعف‌های موجود است

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: شورای اطلاع‌رسانی قم در دوره جدید به دنبال رفع ضعف‌های موجود است.
شورای اطلاع‌رسانی قم در دوره جدید به دنبال رفع ضعف‌های موجود است
شورای اطلاع‌رسانی قم در دوره جدید به دنبال رفع ضعف‌های موجود است
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات امام حسن مجتبی (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت مبحث اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: در شرایط کنونی اطلاع‌رسانی در موارد مختلف از مسائل ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان، گفت: مصوبات این شورا دارای ضمانت اجرایی است.

حاجی‌زاده با اشاره به جایگاه شورای اطلاع‌رسانی به‌عنوان سازوکاری در جهت مدیریت افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم، اضافه کرد: این شورا یک ساختار قانونمند است و همه دستگاه‌های استان ملزم به پیگیری و اجرایی کردن مصوبات و تصمیمات آن هستند.

معاون استاندار قم با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت اثربخشی فعالیت‌های شورای اطلاع‌رسانی استان، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود اعم از رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها، تشکل‌های مردمی، تریبون‌های نماز جمعه و جماعات جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

وی مردم‌داری و شأن بالای مردم در دیدگاه نظام اسلامی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: مسئولان تافته جدا بافته از مردم نیستند و دولت سیزدهم درصدد است تا با تقویت این رویکرد امید و اعتماد مردم به دولت و دولتمردان را افزایش دهد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان خاطرنشان کرد: این شورا در دوره جدید فعالانه به دنبال رفع ضعف‌ها و خلأهای موجود در عرصه اطلاع‌رسانی و شنیده شدن صدای مردم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjt8evxuqey8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما