يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 102327

برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی با سخنرانی رئیس جمهور در قم

قم نيوز : مسئولان کنگره 4000 شهید روحانی کشور در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه از برگزاری این کنگره در تاریخ یکم اسفندماه با سخنرانی تصویری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهر مقدس قم خبردادند.
برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی با سخنرانی رئیس جمهور در قم
برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی با سخنرانی رئیس جمهور در قم
به گزارش قم نیوز اعضاء شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور پیش از ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه معصومیه با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌و گو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها به ارائه گزارشی از فعالیت کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور پرداخت و گفت: این ستاد بیش از دو دهه با ۳۵ کنگره استانی و ۱۷۱ یادمان شهدا در حال فعالیت بود که به خاطر کرونا تعطیل شد.

وی با اشاره به روحیه ولایی و انقلابی مدیر حوزه های علمیه به تاکید رهبرانقلاب پیرامون اثرگذاری بیشتر کنگره شهدای روحانی پرداخت و بیان کرد: در دیداری که با رهبر انقلاب داشتیم ایشان به اثرگذاری و هدفمند بودن کنگره تاکید داشتند و بیان کردند در قم برگزار شود.

در ادامه این دیدار سردار محبی معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به ارائه گزارشی از فعالیت هنری و تبلیغی کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی پرداخت و بیان کرد: اول اسفند این مراسم با سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور در مصلای شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

سپس آیت الله علیرضا اعرافی با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی  با بیان نکاتی بر لزوم پوشش خبری و انتشار مطالب کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور به صورت گسترده تاکید کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه به ضرورت برگزاری مسابقه سراسری اشاره کرد و گفت: باید با همفکری بیشتر و با کمک نهاد و مراکز حوزوی این کنگره به صورت وبینار و سراسری برگزار شود.

آیت الله اعرافی در ادامه با اشاره به تجلیل از شهدای روحانیون و درج وصایای آنها در مجلات گفت:  باید پایان نامه هایی در این زمینه نوشته شود و شهدای روحانی که از لحاظ علمی و تبلیغی فعال بودند به طلاب معرفی شوند.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار جمعی از مسئولین حوزه و سپاه پاسداران حضور داشتند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcciiqsm2bqx18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما