دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 102338
منبع : قم نیوز

ارائه اجباری خدمات پستی در دفاتر پیشخوان قم ممنوع است

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: ارائه اجباری برخی خدمات پُستی و یا سایر خدمات دستگاه­‌های اجرایی در تمام دفاتر پیشخوان استان قم ممنوع می‌باشد.
ارائه اجباری خدمات پستی در دفاتر پیشخوان قم ممنوع است
ارائه اجباری خدمات پستی در دفاتر پیشخوان قم ممنوع است
به گزارش قم نیوز جواد غلامپور در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: دفاتر پیشخوان صرفا مجاز به اطلاع رسانی خدمات نوین و باارزش افزوده پستی بوده و ارباب رجوع در انتخاب نوع خدمات مخیر هستند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: جمع­‌آوری مرسوله‌های پُستی از دفاتر پیشخوان از وظایف اداره‌کل پُست استان بوده و کمبود خودرو و مشکل جمع­‌آوری مرسوله‌های پُستی در اسرع وقت مرتفع شود.

قم دارای ۷۶ دفتر پیشخوان است که ۳۵۲ خدمت ۲۶ دستگاه اجرایی دولتی و شرکت غیردولتی این استان را ارایه می‌دهند.

غلام پور همچنین از رسیدگی به تخلف چهار دفتر پیشخوان خدمات دولت استان و لغو پروانه دو دفتر خبر داد.

او گفت: دفاتر مورد نظر ابلاغیه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را رعایت نکرده بودند.

غلام پور گفت: با درخواست راه‌اندازی مجدد دو دفتر که بدون رعایت ضوابط غیرفعال و تعطیل بودند مخالفت شد و اعضا نیز تصمیم به لغو پروانه این دو دفتر گرفتند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به بازرسی مستمر دفاتر پیشخوان به صورت دوره‌ای و منظم گفت: با توجه به ابلاغ اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی، دارندگان پروانه دفاتر وظیفه دارند، تمام شرایط و ضوابط مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخلف، تعلیق خدمات، جریمه مالی متناسب با تخلف، پلمب دفتر و در نهایت لغو پروانه در انتظار متخلفان است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcexw8zvjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما