يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 102474

حوزه علمیه آمادگی پذیرش ۱۰ هزار جوان برای تحصیل را دارد

قم نيوز : سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه حوزه علمیه آمادگی پذیرش ۱۰ هزار جوان برای تحصیل در حوزه را دارد، گفت: اول اسفند ۱۴۰۰ پذیرش حوزه‌های علمیه آغاز می‌شود.
حوزه علمیه آمادگی پذیرش ۱۰ هزار جوان برای تحصیل را دارد
حوزه علمیه آمادگی پذیرش ۱۰ هزار جوان برای تحصیل را دارد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد رضا برته شامگاه شنبه در گفت و گوی هفتگی با اصحاب رسانه‌ اظهار داشت: برگزاری دروس مدارس علمیه، تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و  برحسب شرایط کرونایی در برخی مناطق این وضعیت قابل تغییر است.

وی افزود: یکی از مصوبات در ارتباط با پذیرش حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی 1401- 1402 بود که بر اساس این مصوبه، 15 بهمن ماه فراخوان پذیرش داده خواهد شد و از اول اسفند 1400 پذیرش حوزه‌های علمیه آغاز می‌شود.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بیان کرد: از داوطلبان ورودی به حوزه‌های علمیه، آزمون، تحقیقات میدانی و محلی، مصاحبه، تست سلامت و…گرفته می‌شود که در نهایت با طی این مراحل و در صورت عدم مشکل در حوزه علمیه ادامه تحصیل دهند.

برته با تاکید بر اینکه حوزه علمیه، آمادگی پذیرش 10 هزار جوان برای تحصیل در حوزه را دارد، گفت: کیفی گزینی دانش آموختگان ورودی حوزه‌های علمیه مورد تاکید بزرگان حوزه است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه بیش از 4 هزار شهید در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تقدیم مکتب اهل بیت (ع) و ایران اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: کنگره پاسداشت 4 هزار شهید روحانی و خانواده‌های آنان اواخر سال در مصلی قدس برگزار می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfe0dyjw6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما