سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 102521
منبع : قم نیوز

سردار شاهچراغی:فضای مجازی عرصه تقابل جبهه حق و باطل است

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه جهان امروز میدان تقابل حق و باطل است گفت: فضای مجازی و فن‌آوری‌های نوین یکی از ظرفیت‌های موثر برای این رویارویی است.
فضای مجازی عرصه تقابل جبهه حق و باطل است
فضای مجازی عرصه تقابل جبهه حق و باطل است
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی روز سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان نمونه دولتی حضرت معصومه (س) ناحیه سه آموزش و پرورش قم طی سخنانی اظهار داشت: دانش‌آموزان باید تلاش کنند که زندگی خوبی داشته باشند، و یکی از معیارهای لازم برای تحقق این مهم، استفاده درست از فن‌آوری‌های نوین ارتباطی به‌ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

 استاندار قم با تاکید بر اینکه امروز دنیا میدان تقابل جبهه حق و باطل است بیان داشت: از یک سو جبهه‌ای که مردان و زنان برای خدا قدم بر می‌دارند و از سوی دیگر جبهه‌ای که شیطان‌ها در آن حاضر هستند، را شاهد هستیم.

وی در ادامه تکنولوژی‌ها و ابزارهای جدید ارتباطی را از ظرفیت‌های تاثیرگذار برای رویارویی در این میدان دانست و گفت: باید از این ابزارها خوب بهره ببریم، چرا که یکی از جاهایی است که ایمان به کمک انسان می‌آید و فضا را به گونه‌ای رقم می‌زند که انسان در مسیر درست گام بردارد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دلداگی به شهیدان و حضرت امام (ره) گفت: باید جمله‌هایی از وصیت‌نامه امام و شهیدان را انتخاب کرده و آن را برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه آثاری که از امام  و شهیدان داریم، ماندگار و اثر بخش است خاطرنشان کرد: شهید چون با خدا گره خورده همواره جاودانه است.

وی بیان کرد: در طول تاریخ وقایعی مانند حادثه عاشورا و هشت سال دفاع مقدس وجود دارند، که با گذشت سال‌ها از این رویدادها تمام تلاش‌ها برای به فراموشی سپردن آنها تاثیری نداشته است.

زنگ انقلاب اسلامی همزمان با دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی امروز سه شنبه طی آیینی در قم به صدا درآمد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcirrazzt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما