چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 102540

پیشرفت کشور به برکت انقلاب اسلامی است

قم نيوز : معاون جامعه مدرسین گفت: اگر نسل جوان درباره دوران رژیم شاه مطالعه کند به این موضوع می‌رسد در آن دوران هیچ‌چیزی نداشتیم، امنیت و پیشرفت کشورمان به برکت انقلاب است.
پیشرفت کشور به برکت انقلاب اسلامی است
پیشرفت کشور به برکت انقلاب اسلامی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور امام خمینی در ایران سبب شد انقلابیونی که ناامید شده بودند دلگرم شده و جان تازه‌ای بگیرند، حضور امام راحل در ایران سبب شد کار به دست انقلابیون بیفتد و درنهایت به ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب برسیم و کار به دست انقلابیون افتاد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می گوید: ۱۲ بهمن‌ماه روز مهمی است که باید آن را گرامیداشت، خدا همه شرایط را فراهم کرد تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد و آسیبی به امام نزند و به لطف خدا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه دوازدهم بهمن روز رسیدن ملت ایران به عزت، افتخار و استقلال است، گفت: روز ۱۲ بهمن روز بسیار مهمی است، اگر نسل جوان درباره دوران رژیم شاه مطالعه کند به این موضوع می‌رسند که در آن دوران هیچ‌چیزی نداشتیم و امنیت و پیشرفت کشورمان به برکت انقلاب اسلامی است.

ایستادگی در برابر دشمن یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
آشتیانی گفت: هنگامی‌که از برکات انقلاب اسلامی گفته می‌شود به مادیات و وضع اقتصاد توجه می‌شود، ولی مردم در زمان شاه تحقیر شدند، آمریکا به این موضوع اذعان می‌کند که با همه فشار‌هایی که به ایران آوردیم شکست خوردیم و ایستادگی ملت ایران قابل‌توجه و افتخار است.

به گفته معاون جامعه مدرسین، مشکلات اقتصادی وجود دارد و مردم ازنظر معیشتی تحت‌فشار هستند و در این زمینه شکی نیست، ولی پیش از انقلاب کشورمان مشکلات بسیار زیادی داشت و عمران و آبادی در کشورمان وجود نداشت و شهر قم از کوچک‌ترین امکاناتی برخوردار نبود و فاقد فضای سبز بود، ولی امروز قم ازنظر فضای سبز و پیشرفت جز استان‌های پیشتاز است.

آشتیانی گفت: این موضوع را نباید فراموش کرد که در این چهل‌وسه سال فشار‌های دشمن واقعاً فلج‌کننده بود، ولی با رهبری مقام معظم رهبری و حمایت مردم با همه مشکلات کشورمان سربلند و دارای استقلال و عزت است.

به گفته آشتیانی  پیش از انقلاب عوامل حکومت از آمریکا و انگلیس بودند و افراد نیرومند خانه‌نشین و افراد خودفروخته حکومت را اداره می‌کردند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjx8evyuqeyiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما