جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 102572

پویش "پرچم افتخار" در قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : در پویش "پرچم افتخار" از مردم دعوت شده که از نصب پرچم ایران بر سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند، تقدیم کنند.
پویش "پرچم افتخار" در قم آغاز به کار کرد
پویش "پرچم افتخار" در قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شهدا پرچم‌های افتخار و اقتدار ایران اسلامی هستند و امروز در آستانه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به یاد و نام شهدا برافراشته می‌سازیم.

هنرمند افزود: در این راستا تعویض پرچم در گلزارهای شهدا، پرچم افتخار ایران اسلامی بر پایه ۶۰ متری در گلزار علی بن جعفر (ع) با ۳۵۰۰ شهید اقتدار، نصب پرچم بر سر در بنیادهای شهید و امور ایثارگران، تاکید و تشویق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بر نصب پرچم افتخار بنام شهدای اقتدار از اقدامات صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: این اقدام همگام با پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب و با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر ایام دهه فجر ۱۴۰۰ و حضور در پویش «#پرچم_افتخار»، انجام گرفته است.

در این پویش از مردم ایران به خصوص کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت شده که از نصب پرچم ایران در سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ #پرچم_افتخار و نام آن شهید عزیز منتشر کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۱۷ بهمن سال ۱۳۵۹، درباره گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی توسط همه اقشار ملت و "نصب و اهتزاز پرچم" فرمودند: «در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌ای پرچم بزنید، پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامی می‌دارد.»

در ایام فرخنده دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن مشارکت در طرح پویش پرچم بنام شهید اقتدار از شهروندان خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت می‌کند تا در این پویش ملی حضور یابند.

شرکت کنندگان از میان خانواده بزرگ ایثارگران تصاویر و فیلم‌های خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۹۱۹۸۴۲۵۱ ارسال نموده و در این پویش ملی حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefw8zwjh87ni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما