قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم با قرار گرفتن در گروه G مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون به عنوان میزبان بازی‌های این گروه انتخاب شد.
شیمیدر میزبان لیگ بسکتبال ایران شد / جدال قمی‌ها با 3 رقیب جدید
شیمیدر میزبان لیگ بسکتبال ایران شد / جدال قمی‌ها با 3 رقیب جدید
به گزارش قم نیوز تیم دسته اول بسکتبال شیمیدر قم در مرحله دوم مسابقات این فصل لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران با تیم‌های عقاب تهران، خانه بسکتبال اسلامشهر و خانه بسکتبال بابل در گروه G هم‌گروه شده و از 16 بهمن ماه در سالن شهدای بهزیستی قم میزبان حریفان خود خواهد بود.

شاگردان امید موحدنژاد در این مرحله نیز همانند بازی‌های مرحله نخست به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برابر حریفان به میزبانی بابل صف‌آرایی می‌کنند تا با کسب بهترین رتبه جدول گروه G مهیای حضور در مرحله پلی‌آف فصل 1401 – 1400 لیگ دسته اول ایران شوند.

قریشی و سلیمانی یاران جدید تیم دسته اول شیمیدر

مهدی قریشی و عرفان سلیمانی به عنوان بازیکنان جدید تیم دسته اول شیمیدر، این تیم را در مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال ایران همراهی می‌کنند.

بر اساس قوانین فدراسیون بسکتبال، باشگاه‌هایی که همزمان در لیگ‌های برتر و دسته اول بسکتبال تیم‌داری می‌کنند، این امکان را دارند که از 2 بازیکن زیر 23 سال خود در هر دو تیم بهره ببرند، بر این اساس مهدی قریشی و عرفان سلیمانی بازیکنان تیم لیگ برتری شیمیدر به جمع شاگردان امید موحدنژاد ملحق شدند تا این تیم را در مرحله دوم بازی‌های لیگ دسته اول بسکتبال همراهی کنند.

عامری: اعضای تیم برای رسیدن به موفقیت کاملا با هم همدل هستند

مدیر تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه بازیکنان ما از هر نظر برای دیدارهای مرحله دوم فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور آماده هستند، گفت: در مرحله نخست عملکرد بسیار و نتایج قابل قبولی را از تیم دسته اول شیمیدر شاهد بودیم و از این نظر باید صمیمانه از کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان تیم قدردانی کنم زیرا تمام اعضای تیم برای رسیدن به موفقیت کاملا با هم همدل هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

هادی عامری ادامه داد: همانگونه که علاقمندان بسکتبال شاهد بودند ما پنج برد و یک باخت در مرحله نخست کسب کردیم، در قم هر سه حریف خود را بردیم و در بازی‌های دور برگشت به میزبانی قزوین یک باخت و دو برد در کارنامه ما به ثبت رسید که عمده دلیل تنها باخت ما در مقابل میزبان، سرماخوردگی بازیکنان در روز پایانی بود.

تغییر میزبان بازی‌ها به دلیل شرایط کرونا

مدیر تیم دسته اول بسکتبال شیمیدر قم در ادامه راجع به بازی‌های مرحله دوم گفت: قرار بود بابل یا اسلامشهر میزبان بازی‌های دور رفت مرحله دوم باشند اما به دلیل شرایط کرونا این اتفاق رخ نداد و سرانجام فدراسیون بسکتبال، تیم شیمیدر را به عنوان میزبان بازی‌های دور دوم انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در روزهای منتهی به این مرحله زیر نظر کادر فنی تمرینات شاداب و بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند و با توجه به اضافه شدن مهدی قریشی و عرفان سلیمانی دو بازیکن تیم لیگ برتری شیمیدر به جمع بازیکنان ما، از هر نظر آماده مرحله دوم هستیم.

صدرنشینی شیمیدر در مرحله نخست مسابقات

تیم دسته اولی شیمیدر قم در حالی از عصر روز شنبه شانزدهم بهمن ماه در مرحله دوم به مصاف حریفان می‌رود که مرحله نخست گروهی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با کسب 11 امتیاز و رتبه نخست جدول گروه F به پایان رساند.

تیم دسته اولی شیمیدر قم بعد از میزبانی دیدارهای دور رفت مرحله نخست لیگ دسته اول بسکتبال در گروه F منطقه شمال در سالن شهدای بهزیستی قم و کسب 3 برد متوالی برابر داماش گیلان، شکلی تهران‌ و خانه بسکتبال قزوین، برای انجام بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی فصل 1401 – 1400 لیگ دسته اول مردان ایران به قزوین سفر کرد.

شیمیدر در سالن شهید بابایی قزوین نیز تیم‌های داماش گیلان و شکلی تهران را مجددا شکست داد اما در بازی سوم به تیم میزبان یعنی خانه بسکتبال قزوین نتیجه را واگذار کرد تا از دو برگشت 2 پیروزی و یک باخت در کارنامه خود به ثبت برساند و با احتساب 3 پیروزی کسب شده در قم، مجموعا با 5 برد، یک باخت و 11 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین این گروه معرفی شود.

برنامه بازی‌های شیمیدر در مرحله دوم:

شنبه 16 بهمن ماه

(ساعت 15): عقاب تهران – خانه بسکتبال اسلامشهر

(ساعت 17): شیمیدر قم – خانه بسکتبال بابل

یکشنبه 17 بهمن ماه

(ساعت 15): خانه بسکتبال بابل – عقاب تهران

(ساعت 17): خانه بسکتبال اسلامشهر – شیمیدر قم

سه‌شنبه 19 بهمن ماه

(ساعت 15): خانه بسکتبال اسلامشهر – خانه بسکتبال بابل

(ساعت 17): شیمیدر قم – عقاب تهران

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccoiqs42bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما