قم نيوز : قم نیوز: دو میدانی کار قمی در رشته پرتاب نیزه همراه ملي‌پوشان دو و ميداني کشورمان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی غرب آسیا عازم این رقابتها می‌شود.
اعزام دوومیدانی کارقمی به مسابقات غرب آسيا
به گزارش قم نیوز، در رشته پرش با نيزه ملي‌پوش دو و ميداني استان قم محمدمحسن رباني است به عنوان پرافتخارترين دو و ميداني‌کار قمي به تيم ملي دعوت شد. وی قرار است بعد از قهرماني سال ۲۰۱۰ در کشور سوريه اين بار براي تکرار قهرماني خود تلاش کند.

رباني در دوره قبل مسابقات دو و ميداني قهرماني غرب آسيا که در سال ۲۰۱۰ در کشور سوريه برگزار شد در رشته پرش با نيزه عنوان نخست و مقام قهرماني را در کارنامه دارد و هنوز شانس اول اعزام به اين مسابقات و کسب افتخار به شمار مي‌رود.

ملی پوشان کشورمان در دوهاي ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۴۰۰ متر با مانع، ۱۱۰ متر با مانع، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۵ هزار متر، ۱۰ هزار متر، ۳ هزار متر، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش با نيزه، پرش سه گام، پرتاب ديسک، پرتاب وزنه، پرتاب چکش، ده‌گانه، پياده روي، ۴ در ۱۰۰ متر و ۴ در ۴۰۰ متر راهي رقابت‌هاي قهرماني غرب آسيا خواهند شد.

قرار است مسابقات دو و ميداني قهرماني غرب آسيا روزهاي ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه سال جاري به ميزباني کشور امارات متحده عربي برگزار شود، در حالي که تيم ايران در دوره گذشته اين رقابت‌ها موفق به کسب عنوان نايب قهرماني اين پيکارها شده است و براي دفاع از عنوان دوره قبل خود در اين پيکارها تلاش مي‌کند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdciuraz.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما