يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 102601

فراخوان «به اتفاق» ویژه حمایت از فعالان اجتماعی منتشر شد

قم نيوز : مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا در فراخوان «به اتفاق» با رویکرد توانمندسازی گروه‌های فعال در عرصه حل چالش‌های اجتماعی، به دنبال شناسایی و حمایت از تیم‌هایی است که یک مسئله اجتماعی را پیرامون خود شناسایی و برای آن راه‌حلی ارائه کرده‌اند.
فراخوان «به اتفاق» ویژه حمایت از فعالان اجتماعی منتشر شد
فراخوان «به اتفاق» ویژه حمایت از فعالان اجتماعی منتشر شد
به گزارش قم نیوز حسین مسجدی مدیر مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا گفت: این مرکز با هدف ایجاد گفتمان نوآوری و اصلاح اجتماعی با تکیه بر ظرفیت‌های دینی و همچنین شناسایی و حمایت از نوآوران حوزوی و دانشگاهی، به صورت دوره‌ای اقدام به برگزاری فراخوان با رویکردهای مختلف می‌کند که از این موارد می‌توان به دو فراخوان ملی «من در جامعه» ویژه بانوان سراسر کشور و فراخوان «ایده‌های نوآورانه تربیتی» اشاره کرد.

وی افزود: فراخوان جدید مبتدا با نام «به اتفاق» با رویکرد توانمندسازی گروه‌های فعال در عرصه حل چالش‌های اجتماعی، به دنبال شناسایی و حمایت از تیم‌هایی است که یک مسئله اجتماعی را پیرامون خود شناسایی و برای آن راه‌حلی ارائه کرده و آن را مقداری پیش برده‌اند.

مسجدی اضافه کرد: در این فراخوان آموزش‌های مختلف آفلاین و حضوری برای تیم‌ها درنظر گرفته شده است و امید است که کارِ گروهی در فضای طلاب، دانشجویان و سایر کنشگران اجتماعی را به شکل محسوسی ارتقاء دهد.

مدیر مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان اجتماعی گفت: از مهم‌ترین مزایای این فراخون سه مرحله‌ای می‌توان به جایزه یک میلیونی برای راه‌یافتگان به مرحله دوم، آموزش‌های تخصصی رایگان، بهره‌مندی از فضای کار اشتراکی و خدمات راهبری و تسهیلات پیاده‌سازی ایده تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای برگزیدگان نهایی اشاره کرد.

وی بیان داشت: این فراخوان با همکاری ستاد نوآوری‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشارکت مراکزی همچون خانه خلاق و نوآوری اشراق، مرکز رشد ایده های نوآورانه آلاء، مرکز نوآوری فرهنگی امید و خانه نوآوری تعلیم و تربیت برگزار خواهد شد و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، بنیاد نهضت سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد احسان و دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به عنوان حامیان آن حضور خواهند داشت.

گفتنی است مهلت ثبت نام در این فراخون ۱۲ تا ۲۲ بهمن است و درگاه اینترنتی مبتدا با آدرس www.mobtada.org برای اطلاعات تکمیلی و ثبت نام از متقاضیان معرفی شده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchvinzz23nv-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما