دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 102637

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم معرفی شد

قم نيوز : طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، محمد صادقی به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم معرفی شد.
مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم معرفی شد
مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز امروز مراسمی با حضور اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، معتمدی معاون امور عمرانی استانداری قم و سایر مدیران استان برگزار شد که در این مراسم ضمن تکریم از حسن صبوری مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان، محمد صادقی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم معرفی شد.

اسلامیان در جلسه معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی پیشران توسعه کشور است و به تنهایی حامل 30 درصد اقتصاد کشور است.

وی موضوع مسکن را مسئله فرا معیشتی دانست و افزود: سیاست های تأمین مسکن و مسائل مربوط به آن،  با سایر حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و .... رابطه نزدیک دارد.

اسلامیان با بیان این که وزارت راه و شهرسازی تمام قد پای طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار کردن اقشار مختلف مردم ایستاده است، توضیح داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمل و نقل در کشور نیازمند همکاری و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به مشکلات و مسائل بدنه کارکنان این وزارت خانه اشاره کرد و گفت: بازبینی سیاست های معیشتی کارکنان وزارت متبوع در اولویت کاری است و امیدواریم به زودی شاهد بهبود وضعیت معیشتی آن ها باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شش ساله صبوری مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم، حکم وزیر راه و شهرسازی برای سرپرستی اداره کل را به صادقی تقدیم کرد. 

محمد صادقی مسئولیت هایی نظیر مشاور شهردار، شهردار منطقه، مدیرکل منابع انسانی و رییس کارگزینی شهرداری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم، سرپرستی سازمان میادین و تره بار و... را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwx9quak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما