قم نيوز : وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دشمن تلاش می‌کند نیروی ایمان را بگیرد و جوانان را نسبت به انقلاب ناامید کند و به آن‌ها بگوید انقلاب برای شما کاری نکرده ولی کارهای بسیار بزرگی در انقلاب اسلامی انجام‌شده است.
ضرغامی در قم: برخی مدیران ناکارآمد با نگاه به آمریکا فرصت‌سوزی کردند/ دشمن دنبال ناامیدی نسل جوان از انقلاب است
ضرغامی در قم: برخی مدیران ناکارآمد با نگاه به آمریکا فرصت‌سوزی کردند/ دشمن دنبال ناامیدی نسل جوان از انقلاب است
به گزارش قم نیوز سید عزت‌الله ضرغامی شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در مسجد "چهار مردان" برگزار شد، اظهار داشت: چهل‌وسه سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و ایران اسلامی امپراتوری بزرگ دینی و اسلامی است و اهداف دشمن با شکست روبرو شده است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی رهبر جبهه مقاومت است، افزود: استکبار به‌خوبی از قدرت کشورمان در منطقه خبر دارد و انقلاب اسلامی تداوم دارد چون مردم علی‌رغم فشار زیاد اقتصادی و معیشتی حامی انقلاب اسلامی هستند.

 مردم پای انقلاب اسلامی که برای آن خون دادند ایستادگی می‌کنند 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بابیان اینکه سرمایه‌های عظیمی پای انقلاب اسلامی آمد و تداوم دارد، بیان کرد: مردم پای انقلاب اسلامی که برای آن خون دادند و متعلق خودشان است ایستادگی می‌کنند.

ضرغامی عنوان کرد: شیطان خط قرمز نمی‌شناسند و برای همه برنامه دارد و همواره باید مراقب باشیم فریب نخوریم، خداوند همه ما را آزمایش می‌کند و زمان کوتاه و ممکن است برخی تحمل داشته باشند و برخی دیگر نیز صبر و تحمل نداشته باشند.

 دشمن به دنبال ناامیدی نسل جوان از انقلاب اسلامی است

وی گفت: امروز فضای مجازی در کنار همه فایده‌هایی که دارد اما آسیب‌هایی دارد که حق را باطل و باطل و معروف را منکر و منکر را معروف نشان دهد، دشمن تلاش می‌کند نیروی ایمان را بگیرد و جوانان را نسبت به انقلاب ناامید کند و به آن‌ها بگوید انقلاب برای شما کاری نکرده است ولی کارهای بسیار بزرگی در انقلاب انجام‌شده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی دارای آثار و برکات بی‌نظیری است، گفت: اقدامات بسیار بزرگی در انقلاب انجام شد ولی در سال‌های اخیر مدیریت‌های ناکارآمد در کشور حاکم شد و چشم شان به آن‌طرف بود و تصور می‌کردند که اگر نرد عشق با آمریکا بازی کنند نگاهی به آن‌ها می‌کند و مسائل حل می‌شود ولی مشکلی رفع نشد و بدتر از گذشته شد و هزینه دادیم.

ضرغامی عنوان کرد: امروز با رای شما دولتی سرکار آمده است که نگاه و اتکایش به مردم است و نیاز به مساعدت و پشتیبانی دارد و آن نگاه قبلی حاکم نیست، تلاش شبانه‌روزی دولت‌مردان برای رفع مشکلات انجام می‌شود که صبر و متانت و تحمل نیاز است و همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات کشور انجام می‌دهد.

 انقلاب اسلامی سبب پیشرفت و موفقیت بانوان کشورمان شد 

وی عنوان کرد: برخی افراد ایجاد شبهه می‌کنند و می‌گویند انقلاب اسلامی سبب محدودیت بانوان شد ولی پیش از انقلاب اسلامی در 8 رشته ورزشی بانوان حضور داشتند ولی امروز زنان ورزشکار در بیش از 40 رشته ورزشی باحجاب در دنیا افتخارآفرینی می‌کنند و مبلغ حجاب هستند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: در هرکجا که وارد می‌شویم مشاهده می‌کنیم که هر جا دشمن تبلیغ می‌کند که انقلاب سبب محدودیت زنان شد اما بانوان ضمن حفظ حجاب به پیشرفت و موفقیت رسیدند.

ضرغامی بیان کرد: معیشت مردم با مشکلات روبروست و کمبود و ناکارآمدی‌ها زیاد است ولی انقلاب برای خود مردم است و در کنار مشکلات حامی انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران شناسنامه انقلاب هستند و مسجد چهار مردان همچون نگین در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و پرچم مسجد چهار مردان بلند است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdox0fsyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما