پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : 102708

تحویل ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهر سلفچگان قم

قم نيوز : هم‌زمان با دهه مبارک فجر کلید ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهر سلفچگان قم تحویل شد.
تحویل ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهر سلفچگان قم
تحویل ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهر سلفچگان قم
به گزارش قم نیوز مهدی پهلوانی مراسم اهدای کلید 20 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی که امروز در سلفچگان قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ایام الله ۲۲ بهمن، بهزیستی و بنیاد مسکن را دو مولود انقلاب اسلامی دانست که هدف از تاسیس این دو نهاد انقلابی را خدمت به محرومین و نیازمندان و اقشار مستمند جامعه اعلام کرد.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های بنیاد مسکن استان در تخصیص واحد‌های مسکونی روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر به مددجویان بهزیستی اعم از ایتام، زنان سرپرست خانوار و معلولین با اشاره به تحویل حدود ۲۰۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در استان به جامعه هدف بهزیستی در سالهای گذشته، سهمیه استان قم در نهضت جهش مسکن را ۱۶۶۶ واحد مددجویی برشمرد و گفت: تفاهم نامه‌های لازم با سازمان مسکن و شهرسازی منعقد شده است و این واحد‌ها ظرف ۴ سال ساخته خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به تحویل ۲۰ واحد از ۴۰ واحد مددجویی در شهر سلفچگان گفت: این واحد‌ها از واحد‌های احداثی بنیاد مسکن میباشد که ۲۰ واحد امروز تحویل می‌شود و ۲۰ واحد دیگر هم در اوایل سال آینده تحویل خواهد شد.

وی قیمت تمام شده واحد‌های مذکور را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان سهم پرداختی بهزیستی و بنیاد مسکن، ۱۰۰ میلیون تومان آورده مددجویان و ۱۵۰ میلیون تومان هم تسهیلات بانکی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx0dycw6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما