شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 102729

مشکلات روستا‌های بخش مرکزی قم بررسی شد

قم نيوز : با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مسائل و مشکل‌های روستا‌های بخش مرکزی قم مورد بررسی قرار گرفت.
مشکلات روستا‌های بخش مرکزی قم بررسی شد
مشکلات روستا‌های بخش مرکزی قم بررسی شد
به گزارش قم نیوز احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با حضور در شهرک صنعتی الغدیر، روند اجرایی توسعه زیرساخت‌های این شهرک همچنین مسائل و مشکل‌های تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی قم که در حاشیه اتوبان و جاده قدیم قم - تهران قرار دارند را مورد بررسی قرار داد.

شهرک الغدیر در ۵۰ کیلومتری قم و حدود ۶۰ کیلومتری تهران واقع شده و بیش از ۲ هزار هکتار وسعت دارد.

معاون استاندار قم در این بازدید با اشاره به رویکرد دولت مردمی و انقلابی در گره‌گشایی از مشکل‌های مردم، بر لزوم تلاش جدی مدیران برای رفع موانع و پاسخگویی صادقانه به مطالبه‌های عمومی تاکید کرد.

حاجی‌زاده در جمع مردم روستای نعمت‌آباد انجرلی و ایلیخ بلاغی از توابع بخش مرکزی استان گفت: رویکرد دولت جدید این است که مدیران به سراغ مردم بروند و به صورت میدانی مشکل‌ها را از نزدیک بررسی کنند.

او گفت: آنچه امروز در اینجا توسط مدیران وعده داده شد در آینده نزدیک پیگیری می‌شود.

 در این بازدید مسایل مربوط به دامداران و کشاورزان، موضوع کمبود آب و اجرای طرح‌های هادی روستایی، توسط اهالی این دو روستا مطرح و مقرر شد از سوی مدیران دستگاه‌های مسول پیگیری جدی به‌عمل آید.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcirraz3t1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما