دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 102775

حضور شیمیدر به نفع بسکتبال قم است / آماده مسابقات لیگ هستیم

قم نيوز : سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم گفت: از مهر ماه تمرینات خود را برای حضور موفق در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آغاز کرده‌ایم و مصمم به حضور موفق در این رقابت‌ها هستیم.
حضور شیمیدر به نفع بسکتبال قم است / آماده مسابقات لیگ هستیم
حضور شیمیدر به نفع بسکتبال قم است / آماده مسابقات لیگ هستیم
به گزارش قم نیوز زهرا گلی سرمربی تیم دسته دومی بسکتبال بانوان شیمیدر قم با اشاره به روند آماده‌سازی این تیم در آستانه فصل 1401 – 1400 لیگ باشگاه‌های کشور اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه هفته‌ای 4 تا 5 جلسه تمرین کرده‌ایم و تمرینات ما در سالن ورزشی غدیر برگزار می‌شود و بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: اوضاع بازیکنان تیم از نظر جسمانی خوب است و بچه‌ها در سلامت کامل به سر می‌برند، به نظر من بازیکنان به سطح مطلوبی از آمادگی رسیده‌ و مهیای شروع مسابقات هستند، انتظارم این است که در بازی‌های امسال خوب کار کنند،‌ در مجموع باید بگویم که تیم در آمادگی خوبی قرار دارد.

سرمربی تیم دسته دومی بسکتبال بانوان شیمیدر قم افزود: برای محک میزان آمادگی بازیکنان تیم، یک دیدار تدارکاتی با تیم دسته دومی شاهین‌شهر اصفهان نیز برگزار کردیم که شاهد عملکرد خوبی از بازیکنان تیم شیمیدر بودم و نتیجه این بازی هم به نفع تیم ما رقم خورد،‌البته نقاط ضعفی هم داشتیم که سعی کردیم در ادامه تمرینات روی آنها کار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت باشگاه شیمیدر از این تیم، بیان کرد: این برای اولین بار است که یک مجموعه منسجم همچون شیمیدر در این سطح از رقابت‌های باشگاهی بسکتبال بانوان ایران برای استان قم تیم‌داری می‌کند و به نظر من تجربه خوبی است و همه باید کمک کنند تا این اتفاق به نفع بسکتبال قم باشد.

گلی اضافه کرد: سال‌های زیادی است در بسکتبال کار می‌کنم و این برای اولین بار است که چنین فرصتی برای بسکتبال قم به ویژه در بخش بانوان پیش آمده، حضور شیمیدر به نفع بسکتبال قم است و نباید به سادگی آن را از دست بدهیم، ان‌شاءالله با حمایت‌های باشگاه شیمیدر ما هم تلاش می‌کنیم در مسابقات حضوری موفق داشته باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: ما در حال حاضر 12 بازیکن داریم که 10 نفر آنها از بسکتبالیست‌های بومی استان قم هستند و سه جای خالی خواهیم داشت تا وارد مسابقات شویم و بعد از ارزیابی تیم‌های مقابل، نسبت به گرفتن بازیکنان مد نظر تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم دسته دومی بسکتبال بانوان شیمیدر قم در پایان راجع به زمان برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان ایران، بیان کرد: طبق اعلام فدراسیون بسکتبال قرار است بازی‌ها از دهه دوم اسفند ماه برگزار شود و به ترتیب در بوشهر، قم و شاهین‌شهر به میدان می‌رویم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcja8eviuqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما